„Architekt Wnętrz” – nowy tytuł Grupy ZPR Media

Informacja Prasowa - 29.04.2020
248

„Architekt Wnętrz” – nowy tytuł Grupy ZPR Media

„Architekt Wnętrz” – nowy tytuł Grupy ZPR Media

Na rynku ukazał się „Architekt Wnętrz”, półrocznik skierowany do branży wnętrzarskiej oraz osób zainteresowanych najnowszymi trendami w projektowaniu wnętrz. Wydawcą tytułu jest spółka TIME SA (Grupa ZPR Media), będąca liderem segmentu czasopism wnętrzarskich.

Magazyn „Architekt Wnętrz” skierowany jest do profesjonalistów, zajmujących się projektowaniem wnętrz użyteczności publicznej (obiekty oświatowe, kulturalne, lecznicze), komercyjnych (biura, hotele i restauracje) oraz mieszkaniowych. Dystrybuowany jest bezpłatnie do prenumeratorów miesięcznika „Architektura Murator” oraz do wybranych, uznanych projektantów wnętrza.

Na treść „Architekta Wnętrz” składają się prezentacje nowatorskich realizacji, rozmowy z wiodącymi architektami, a także artykuły i rady ekspertów, dotyczące innowacyjnych rozwiązań, technologii i najaktualniejszych trendów we wzornictwie. Prezentowane są również oferty firm z branży wyposażenia wnętrz mieszkalnych i komercyjnych oraz przeglądy produktów wykończeniowych i dekoracyjnych. Pojawiać się będą także zapowiedzi i relacje z najważniejszych światowych, jak i polskich festiwali i targów dizajnu. Nowoczesny layout oraz logo tytułu zaprojektował Adam Olchowik.

Niezależnie od zmian stylu życia i funkcjonowania w przestrzeni, jakie nastąpią po pandemii, warto obserwować kierunki rozwoju projektowania wnętrz, wyznaczane przez nowoczesne realizacje, prezentowane w naszym magazynie. W pierwszym numerze pokazujemy siedzibę Banku Nordea w Gdyni stworzoną w duchu ‘zero waste’, przestrzeń kreatywną Clay.Warsaw, powstałą w zmodernizowanych wnętrzach dawnego magazynu wojskowego na warszawskiej Pradze, jak również salę multisensoryczną dla osób z dysfunkcjami wzroku w szkole dla niewidomych w Pattai – mówi Anna Żmijewska, redaktor naczelna „Architekta Wnętrz” i kierownik działu technika miesięcznika „Architektura-murator”.

Z punktu widzenia naszych stałych Klientów i wieloletnich Partnerów, ten tytuł idealnie uzupełnia ofertę biura reklamy. W tej chwili mamy pełen wachlarz tytułów, zarówno kierowanych do odbiorców indywidualnych, jak i dla profesjonalistów z branży wnętrz – mówi Joanna Hodała, dyrektor handlowy Segmentu Wnętrza.

TIME SA jest największym polskim wydawcą w segmencie wnętrzarskim. Ma w porfolio miesięczniki poradnikowe „Moje Mieszkanie” i „M jak mieszkanie”, ekskluzywny magazyn „Dobre Wnętrze” oraz serwis internetowy Urzadzamy.pl. TIME wydaje także miesięcznik „Architektura-murator”.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...