Aplikacja Rossmann wśród 10 najpopularniejszych aplikacji mobilnych

Informacja Prasowa - 21.12.2017
121

Aplikacja Rossmann wśród 10 najpopularniejszych aplikacji mobilnych

Aplikacja Rossmann w pierwszej dziesiątce aplikacji mobilnych w Polsce. W ciągu zaledwie kilku miesięcy aplikacja sklepu Rossmann awansowała do pierwszej dziesiątki najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce. To sukces, który możemy porównać z grą Pokémon Go – twierdzą analitycy Spicy Mobile, firmy monitorującej aktywność użytkowników na urządzeniach mobilnych.

10 kwietnia Rossmann uruchomił w ramach swojej aplikacji mobilnej Rossmann PL program adresowany do stałych klientów drogerii. W ramach Klubu Rossmann klubowicze otrzymują wiele korzyści – jako pierwsi dowiadują się o nowych promocjach, mogą też skorzystać z atrakcyjnych zniżek, dopasowanych ofert czy dodatkowego rabatu na wydruk zdjęć. Aplikacja pozwala także zlokalizować sklepy w okolicy oraz zrobić zakupy on-line.

działanie

O tym, jak bardzo Klub Rossmann przypadł do gustu Polakom, najlepiej świadczą dane – w ciągu kilkudziesięciu godzin od jego uruchomienia aplikacja sieci drogerii stała się najczęściej instalowaną aplikacją w Polsce, zaś kolejne miesiące wystarczyły do zajęcia 10. miejsca w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych aplikacji mobilnych i 3. pozycji za OLX.pl i Allegro w rankingu aplikacji zakupowych.

działanie

Jak wynika z analiz Spicy Mobile, w październiku br. z Rossmann PL korzystał już co ósmy użytkownik smartfona z systemem Android, podczas gdy na początku roku zasięg aplikacji nie przekraczał 0,5%. W ciągu kilku miesięcy aplikacja Rossmann PL stała się w naszym kraju niemal tak popularna jak Instagram czy WhatsApp Messenger. To – jak twierdzą analitycy Spicy Mobile – sukces, który można porównać z ubiegłorocznym sukcesem gry Pokémon Go.

Kim są użytkownicy aplikacji? Według badania Spicy Mobile aż 81% z nich to kobiety (dane za październik). Jeżeli chodzi o wiek, dominującą grupą są użytkownicy w wieku 25-34 lata – stanowią oni aż połowę wszystkich korzystających z aplikacji. Dla porównania udział osób w wieku 45 lat i starszych wyniósł tylko 6%. Użytkownicy aplikacji Rossmann PL to też osoby lepiej wykształcone (odsetek osób z wykształceniem wyższym wyniósł w analizowanym okresie 42%) i raczej mieszkańcy dużych aglomeracji (23% mieszka w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców).

Comments

comments

121
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...