Apetyt na Francję

Informacja Prasowa - 20.04.2022
183

Wiosenna akcja handlowa w ramach French Touch 2022

Apetyt na Francję,
wiosenna akcja handlowa w ramach French Touch 2022

W wiosennej odsłonie French Touch 2022 apetyt na Francję rozbudzi specjalna akcja handlowa, w której weźmie udział aż 20 partnerów. Do 30 kwietnia będzie można spróbować słynnych francuskich specjałów, kupić kosmetyki, czy skorzystać z różnego rodzaju usług firm, które dołączyły do wiosennej edycji. To wydarzenie to tylko preludium tego, co French Touch wraz z partnerami mają do zaproponowania konsumentom jesienią.

Tegoroczny French Touch to aż dwie odsłony akcji handlowej, która przybliży Polakom francuskie produkty. Przy współpracy z siecią sklepów Biedronka, marką President, firmami Bonduelle i Michelin oraz innymi 16 partnerami przygotowano wiele atrakcyjnych ofert. To wydarzenie pozwoli odkryć ogrom francuskich specjałów w polskich sklepach oraz dostrzec różne francuskie usługi na polskim rynku.

Do 30 kwietnia Polacy będą mieli możliwość poznać wyselekcjonowane francuskie produkty od tych popularnych spożywczych po luksusowe oferty. Sery, wędliny, kawy, słodycze, wina, kosmetyki, nauka języka, opony samochodowe (Michelin) to tylko niektóre z możliwości jakie czekają na konsumentów w ramach akcji.

Szczegółowe oferty będą publikowana na: https://www.facebook.com/FrenchTouchLaBelleVie

Co roku podczas naszej akcji handlowej główną rolę odgrywają marki detaliczne na czele z siecią sklepów Biedronka, w których można znaleźć wiele wyjątkowych produktów „made in France” sygnowanych logo marki French Touch. Wiele firm postanowiło po raz kolejny nawiązać współpracę z French Touch La Belle Vie. Projekt powstał z miłości do Francji i olbrzymiego uwielbienia do Polski. French Touch to pretekst do dzielenia się wszystkim co najlepsze we Francji. Francję i Polskę łączy historia oraz szczególne więzi, które z biegiem czasu zacieśniają się jeszcze bardziej. My inspirujemy, zachęcamy do wzajemnego poznawania się, ułatwiamy i pokazujemy drogę. Cieszy mnie, że tak wiele firm chce z nami tworzyć to wydarzenie. – mówi  Daniel Teboul Prezes French Touch.

W ramach wiosennej edycji w ogrodach Zamku Królewskiego w Warszawie można też nieodpłatnie oglądać wystawę zdjęć stworzoną przez paryskie studio Harcourt “Portrety kobiet”. Pokazuje ona 15 Polek i 15 Francuzek, które osiągnęły wielkie sukcesy na polu zawodowym. Znajdziemy na niej, między innymi portrety Brigitte Bardot, Juliette Binoche, Catherine Deneuve, a także Katarzyny Grocholi, Małgorzaty Kożuchowskiej, czy Agnieszki Holland. Dodatkowo organizatorzy postanowili dodać 1 zdjęcie Ukrainki, jako hołd złożony ukraińskim kobietom walczącym o niepodległość swojego kraju.

Partnerzy akcji: AMBASSADE DE France, Biedronka, Bonduelle, Business Centre Club, Café Sati, Castel Frères, Caudalie, EKO TAXI, Institut Français, Jcdecaux, Michelin, Monin, Noerr Biedecki, Président, Screen Network, Sojasun, THINK TANK, TV5 MONDE

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...