APAP w nowym spocie stawia na szybkość

Informacja Prasowa - 17.09.2019
290

APAP w nowym spocie stawia na szybkość

„APAP i wracasz na dobre tory” – pod tym hasłem ruszyła nowa kampania leku APAP, której autorem jest agencja Schulz brand friendly. Emisja spotu rozpoczęła się 18 sierpnia 2019 r.

APAP to jedna z najbardziej znanych marek przeciwbólowych, a zarazem synonim zaufanego i bezpiecznego leku. Nowa komunikacja podkreśla, że APAP nie tylko nie obciąża organizmu, ale i szybko zwalcza ból.

Historię opowiada maszynista nowoczesnego pociągu, od którego formy zależy bezpieczeństwo pasażerów. Bohater musi szybko i skutecznie zwalczyć ból, ponieważ w pracy nie może sobie pozwolić na chwile słabości.

Scenariusz spotu telewizyjnego przygotowała agencja Schulz brand friendly, natomiast za produkcję odpowiada studio SELFISH3.

 

 

Comments

comments

290
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...