Antyradio z nową kampanią wizerunkową

Informacja Prasowa - 05.11.2024
59

„Rock jest tylko jeden”

Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza kampania wizerunkowa Antyradia. Obejmie głównie media społecznościowe.

Od 4 listopada br. reklamy będzie można zobaczyć m.in. na YouTube, Facebooku i Instagramie, a wkrótce także w sieci kin Helios. Na antenie Antyradia pojawi się specjalna oprawa dźwiękowa nawiązująca do kampanii, a słuchacze będą mogli wygrać merch z hasłem „Rock jest tylko jeden”.
Antyradio to obecnie największa rozgłośnia rockowa w Polsce. Jej udział w czasie słuchania wynosi 2,4 proc.*
Za kreację i produkcję reklam odpowiadał Dział Promocji Antyradia, który planował i zakupił media we współpracy z Zenithem.

Comments

comments

59
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...