Start wspólnych działań zaplanowano na luty 2025 roku. Zakres obsługi obejmie PR i media relations.
Współpraca z Warsaw/Creatives ma na celu kompleksowe wzmocnienie obecności marki Answear.com w polskich mediach, a także rozbudowanie relacji z otoczeniem biznesowym. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie długoterminowych działań komunikacyjnych, obejmujących m.in. media relations, tworzenie planów komunikacji PR i prowadzenie biura prasowego online. Priorytetem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, w tym grup kluczowych z perspektywy rozwoju biznesu Answear.com oraz podkreślenie oferty premium platformy i zmianę jej pozycjonowania w ogólnej komunikacji.
Dla Warsaw/Creatives rozpoczęcie współpracy z Answear.com to szansa na wsparcie wiodącego gracza z sektora mody online. Agencja jest znana z kreatywnego podejścia do projektów komunikacyjnych i bogatego doświadczenia w realizacji kampanii PR dla branży fashion.
Wierzymy, że synergia naszych kompetencji w zakresie Advocacy & Communication z silną pozycją Answear.com na rynku modowym stworzy optymalne warunki do prowadzenia efektywnych działań w sferze public relations. Naszym celem jest budowanie długotrwałych relacji i realizowanie spójnej, atrakcyjnej komunikacji, która przełoży się na dalszy wzrost rozpoznawalności marki – Patricia Smoleń, Head of Advocacy & Communication w Warsaw/Creatives
W ramach prowadzonych działań agencja będzie odpowiedzialna za stały kontakt z dziennikarzami oraz aktywną prezentację marki Answear.com w mediach branżowych i lifestylowych.