Anna Simon awansowała na stanowisko wiceprezesa w Komunikacja Plus PR

Informacja Prasowa - 02.03.2023
252

Tym samym, Anna Simon dołącza do zarządu spółki

Anna Simon, dotychczasowa Managing Director w Komunikacji Plus PR, obejmuje stanowisko wiceprezes agencji i nowo utworzoną funkcję CEO. Tym samym dołącza do zarządu spółki, w której prezesem jest Tomasz Alberski.

Ubiegły rok agencja Komunikacja Plus PR zakończyła z bardzo dobrymi wynikami finansowymi i jakościowymi. Liczba klientów agencji wzrosła o 20%, a zatrudnienie w spółce przekroczyło 50 osób. Efekty pracy K+PR doceniono również na polu konkursów branżowych: projekty realizowane przez agencję zdobyły 7 statuetek Złotych Spinaczy, a także nagrody Konkursu Niezależnej Kreacji KREATURA i PRCH Retail Awards oraz nominację do SABRE Awards. M.in. dzięki wynikom przychodowym K+PR, Komunikacja Plus po raz trzeci z rzędu zdobyła 1. miejsce wśród grup komunikacyjnych w Polsce wg rankingu Press i ZFPR.

– Wzmocnienie zarządu naszej agencji PR to konsekwencja realizacji strategii biznesowej Grupy Komunikacja Plus. Przez 2 lata pracy w K+PR Anna Simon dynamicznie rozwijała trzy obszary merytoryczne, oparte o kompetencje PR korporacyjnego, produktowego i social media. To przełożyło się na dobre wyniki finansowe spółki i poprawę wskaźników jakościowych, które weryfikujemy cyklicznie w badaniach satysfakcji klientów i pracowników – podkreśla Tomasz Alberski, Managing Partner Grupy Komunikacja Plus.

Po awansie Simon będzie odpowiedzialna nie tylko za dalszy rozwój zespołów specjalistycznych agencji i poszerzanie portfolio projektów, ale także za wzmacnianie pozycji biznesowej spółki Komunikacja Plus PR na rynku i jeszcze większą integrację usług PR z pozostałymi kompetencjami grupy.

Anna Simon z branżą PR jest związana od 2007 roku. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, PR korporacyjnym, realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. W Komunikacji Plus od 2021 roku odpowiada za linię biznesową PR, rozwijając w strukturach agencji trzy działy merytoryczne: Brand PR, Corporate PR i Social Media. Pełni funkcję wiceprezes Zarządu Firm PR, odpowiadając za szereg inicjatyw branżowych, m.in. konkurs Next Gen of PR. Wykładowca akademicki, autorka publikacji z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu.

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...