Anna Sienkiewicz – z MediaCom do Value Media

Informacja Prasowa - 22.01.2019
191

Anna Sienkiewicz - z MediaCom do Value Media

Anna Sienkiewicz – z MediaCom do Value Media

  • Anna Sienkiewicz obejmuje stanowisko Communications Director

 Value Media, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, rozbudowuje strukturę zespołu Client Service. Do kadry menadżerskiej dołączyła Anna Sienkiewicz, która objęła nowo utworzone stanowisko Communications Director. Do jej zadań będzie należało planowanie i zakup kampanii offline i online oraz zarządzanie zespołem odpowiedzialnym m.in za takie marki jak Suzuki, Dawtona, czy Fibaro.

 Anna Sienkiewicz z branżą mediową związana jest od 2003 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w domu mediowym Mediacom, z którym związana była przez ostatnie 15 lat. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Mars, Shell, Łomża czy Teva. W ostatnich latach jako Business Director odpowiadała za strategię komunikacji oraz jej implementację na wybranych rynkach CE (Central Europe) m.in. Grupy Danone, Pepco czy Opel.

Na stanowisku Communications Director w Value Media, Anna Sienkiewicz pokieruje nowo utworzonym zespołem, odpowiedzialnym za planowanie i zakup kampanii off/online m.in dla marek Suzuki, Dawtona i Fibaro.

“Planując strategię komunikacji dla naszych klientów dokładnie analizujemy jego środowisko i cele biznesowe, dostosowując odpowiednie narzędzia i kanały komunikacji. Jednak za każdą efektywną kampanią stoją ludzie, ich wiedza i doświadczenie, które ostatecznie wpływają na skuteczność rekomendowanych działań. Dlatego bardzo się cieszę, że do naszego zespołu dołączyła Ania Sienkiewicz – osoba o tak bogatym
i doświadczeniu i świeżym podejściu do komunikacji marek.”
– mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer w Value Media. 

***

Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą
na rynku od 2013 roku. Zatrudnia niemal 350 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne. Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są
z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem i Google. Oprócz stałego wzmacniania kompetencji digitalowych, Group One rozwija się, rozbudowując kompetencje strategiczne, kontentowe i zarządzania marką, tworząc unikalną ofertę na rynku.

Comments

comments

191
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...