Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group

Jerzy Ciszewski - 14.01.2019
15

Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group

Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group

 Anna Seroczyńska objęła nowo utworzone stanowisko Head of Marketing w Lloyd Group, w skład której wchodzą trzy marki – Lloyd Properties, Buy & Rent oraz Rent like home. Nowa szefowa marketingu jest odpowiedzialna za stworzenie i implementację strategii marketingowej oraz reklamowej, współpracę z partnerami biznesowymi, a także bezpośredni nadzór nad działaniami z obszaru komunikacji marek.

 Utworzenie nowego stanowiska jest efektem dynamicznego rozwoju całej Grupy, na którą składają się trzy spółki, pięć oddziałów ogólnopolskich oraz niemal 100-osobowy zespół. Lloyd Group w lutym 2019 r. zrobi kolejny milowy krok w swojej historii, przenosząc się do nowego biura w przedwojennej kamienicy przy Placu za warszawską Halą Koszyki.

 Anna Seroczyńska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Jako dyrektor kreatywna przez wiele lat rozwijała kompetencje strategiczne oraz realizowała projekty dla marek z sektora real estate, m.in. Orco (Złota 44), Atlas Estates, Ebejot, Red Development, Ancona, Soho i SMG Deutschland.

W Lloyd Group najważniejsi są dla nas ludzie i robimy wszystko, żeby przyciągać najlepszych. Zarówno w biznesie, jak i kontekście zespołu myślimy nieszablonowo. Właśnie dlatego postanowiliśmy zbudować wewnętrzny dział marketingu na czele z doświadczonym Dyrektorem. Stanowisko to powierzyliśmy Annie Seroczyńskiej – osobie prosto z rynku reklamowego, z ogromnymi kwalifikacjami w dziedzinie marketingu, w kreacji i projektach real estate. Dla nas ten wybór to śmiała realizacja celów w obszarze komunikacji i promocji dla całej Grupy powiedział Kamil Kosior, CEO Lloyd Group.

W skład Lloyd Group wchodzą trzy marki – Lloyd Properties, prowadząca kompleksowe doradztwo w zakresie sprzedaży, kupna oraz wynajmu nieruchomości, Rent like home, specjalizująca się w wynajmie krótkoterminowym i service apartments oraz Buy&Rent, odpowiedzialna za nieruchomości inwestycyjne. Firma jest obecna na polskim rynku od 2010 r. Dotychczas zrealizowała blisko 2500 transakcji na terenie całego kraju.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...