Anna Lewandowska – „W biznesie słucham mądrzejszych od siebie”

Informacja Prasowa - 14.06.2022
67

Anna Lewandowska rozwija obecnie pięć firm

ANNA LEWANDOWSKA – „W BIZNESIE SŁUCHAM MĄDRZEJSZYCH OD SIEBIE”

 ANNA LEWANDOWSKA ROZWIJA OBECNIE PIĘĆ FIRM, KTÓRE ŁĄCZY PROMOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA. W ROZMOWIE Z JAROSŁAWEM SROKĄ W PODCAŚCIE Z CYKLU „LIDERZY NA FIRMAMENCIE” OPOWIADA MIĘDZY INNYMI O SWOJEJ DRODZE OD SUKCESÓW SPORTOWYCH DO BIZNESU, O TYM JAK DOBIERA WSPÓŁPRACOWNIKÓW ORAZ JAKIE WYZWANIA WYNIKAJĄ Z ZARZĄDZANIA MARKAMI OPARTYMI NA JEJ WIZERUNKU.

Anna Lewandowska podczas rozmowy z Jarosławem Sroką, koordynatorem programu InCredibles Sebastiana Kulczyka, odnosi się do wielu zagadnień dotyczących jej roli w prowadzeniu kilku rozwijających się firm. Opowiada o tym jak dobiera ludzi do swoich zespołów i czy uczestniczy w procesie ich rekrutacji, o współpracy z managerem, który jest jednocześnie najbliższym przyjacielem rodziny oraz o planach ekspansji na rynki zagraniczne. „Ważne jest, aby w całej grupie naszych biznesów były takie osoby, które potrafią podjąć mądre decyzje, a nie mówić to, co chcemy usłyszeć” – podkreśla Anna Lewandowska. Mówi, że jest aktywnie zaangażowana w rozwój i promocję swoich marek, ale to dobra współpraca ze wspólnikami i właściwy dobór pracowników są według niej kluczowe w osiągnięciu sukcesu.  Na pytanie jak radzi sobie z negocjacjami i czy sama podejmuje kluczowe decyzje odpowiada: „Otaczam się bardzo mądrymi ludźmi. Jestem lepszym negocjatorem niż kiedyś, ale jeszcze dużo pracy przede mną. Są ważne decyzje, które należą do mnie natomiast staram się słuchać osób bardziej doświadczonych od siebie”.

W rozmowie opowiada także o tym, czy życie u boku najlepszego piłkarza na świecie pomaga czy przeszkadza jej w indywidulanym rozwoju. Dzieli się również kulisami biznesowych synergii z mężem. „Robert jest skupiony na piłce nożnej. To, że inwestuje, jest działaniem na przyszłość. (…) Działa na mnie coachingowo”- mówi Anna Lewandowska. Ujawnia także czy z mężem myślą o biznesowej przyszłości i co zrobią po zakończeniu przez niego kariery sportowej.

Całą rozmowę można odsłuchać w audycji „Liderzy na Firmamencie”, w serwisie podcastowym Radia 357. Odcinek jest dostępny również we fragmencie na wybranych platformach streamingowych oraz na kanale YouTube marki Land Rover Polska.

Anna Lewandowska to wielokrotna medalistka mistrzostw świata, Europy i Polski w karate tradycyjnym. Jest prezeską Stowarzyszenia Olimpiad Specjalnych Polska. Od 2013 prowadzi blog poświęcony zdrowemu stylowi życia. Na Instagramie obserwuje ją ponad 4 miliony osób. Sześć lat temu założyła sygnowaną swoim nazwiskiem markę żywnościową Foods by Ann. Dziś jest aktywnie zaangażowana w 5 firm, które zarządzają 6 markami. Jest sportsmenką, influencerką, promotorką zdrowego stylu życia i szczęśliwą żoną oraz matką. Dla wielu ludzi jest wzorem do naśladowania i prawdziwym liderem.

Audycja „Liderzy na firmamencie” przybliża nam sylwetki wybitnych przedstawicieli świata biznesu, nauki, sportu i kultury, którzy swoimi osiągnięciami oraz postawą inspirują innych do przełamywania barier, realizacji marzeń i budowy lepszego świata. Goście programu to nie tylko niekwestionowane autorytety w swoich dziedzinach, ale też naturalni liderzy, którzy zgodzili się podzielić ze słuchaczami także osobistymi przemyśleniami, poglądami i doświadczeniami.

Pomysłodawcą audycji jest marka Range Rover, która razem z redakcją magazynu Forbes, zorganizowała pierwszą edycję prestiżowego plebiscytu „Leaders of The Future”.

Prowadzącym audycję jest Jarosław Sroka – koordynator programu Incredibles. Incredibles to zainicjowany przez Sebastiana Kulczyka w 2017 r. wszechstronny program mentoringowo-edukacyjny dla najbardziej innowacyjnych polskich startupów. Wyróżnia go autorska formuła „szytych na miarę” warsztatów oraz indywidualnych konsultacji z mentorami, potencjalnymi klientami, inwestorami oraz uznanymi praktykami biznesu.  https://incredibleinspirations.com/

 

Comments

comments

67
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...