Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii LiquidThread

Informacja Prasowa - 24.06.2021
12

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii LiquidThread

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii LiquidThread

Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).

Anna Karczmarek z LiquidThread zawodowo związana jest od 4 lat. Pracę w reklamie rozpoczęła w agencji K2 Internet. Pracowała tam dla takich marek jak m.in. Volkswagen, Netflix, Desperados, Uniwersytet Warszawski czy Urząd Miasta st. Warszawy.

W agencji LiquidThread w zespole strategii, na którego czele stoi Marcin Woźniak, Communication Strategy Director, tworzy wielokanałowe strategie komunikacji, jednak najbardziej lubi dynamiczne środowisko social mediów. Na koncie ma liczne projekty dla takich Klientów jak The Lorenz Bahlsen Snack-World (Crunchips, Curly, Lajkonik), Deichmann, Vistula, Goodie, Circle K, Mercedes, Punkta, L’Oréal. Anna jest także wykładowczynią strategii reklamy w Wyższej Szkole Biznesu, Marketingu i Reklamy. Posiada certyfikat DIMAQ.

W nowej roli Ania odpowiadać będzie za rozwój oferty agencji w zakresie komunikacji w social mediach i wdrażanie nowych rozwiązań, w ścisłej współpracy z działami Integrated Communication oraz Content Solutions.

Comments

comments

12
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...