Anna Kaczmarek z na:Temat liderką w ochronie zdrowia

Informacja Prasowa - 12.01.2018
283

Anna Kaczmarek z Na:Temat liderką w ochronie zdrowia

 Anna Kaczmarek, Redaktor Prowadząca Dział ZDROWIE serwisu na:Temat odebrała z rąk Wiceministra Zdrowia Marka Tombarkiewicza wyróżnienie Lider Roku 2017 w Ochronie Zdrowia w kategorii Media i PR.

działanie

Kapituła konkursu organizowanego przez branżowe Wydawnictwo Termedia, złożona z osób szczególnie zaangażowanych w ochronę zdrowia: przedstawicieli władzy ustawodawczej, samorządu terytorialnego, związków pracodawców, instytucji, podmiotów gospodarczych, stowarzyszeń oraz najbardziej wpływowych osobistości świata medycyny doceniła prowadzony przez Redaktor Annę Kaczmarek z sukcesem Dział ZDROWIE serwisu na:Temat. „Na szczególne uznanie w opinii ekspertów zasłużył fakt, że dzięki połączeniu profesjonalnej wiedzy dziennikarskiej na temat medycyny i systemu ochrony zdrowia z dużą wrażliwością społeczną, Redaktor Anna Kaczmarek pisze o rzeczach skomplikowanych w prosty, zrozumiały dla przeciętnego czytelnika sposób” – uzasadnia kapituła.

„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że niemal dwa lata temu Ania zdecydowała się dołączyć do naszego zespołu” – mówi Michał Mańkowski, Redaktor Naczelny serwisu na:Temat. – „Ania w znaczący sposób poszerzyła kompetencje naszego newsroomu. Jest doceniana przez czytelników na:Temat, ale przede wszystkim przez największe podmioty reprezentujące szeroko rozumianą ochronę zdrowia, w tym czołowe firmy farmaceutyczne.”

„Dział ZDROWIE, jako integralna część serwisu na:Temat pozwala również coraz bardziej profesjonalnie rozwijać kompetencje w zakresie projektów natywnych, w czym na:Temat od początku było liderem i co nadal pozostaje naszą najmocniejszą stroną.” – zapewnia Monika Ruszkowska Dyrektor Biura Reklamy Grupy na:Temat – „zaświadcza o tym ponad tysiąc realizacji i powracający z kolejnymi briefami najwięksi i najbardziej znani marketerzy”.

Serwis na:Temat z ponad 36 MLN odsłon miesięcznie trafia do zamożnej, dobrze wykształconej wielkomiejskiej publiczności. Od sześciu lat jest wydawany w Grupie na:Temat, w skład której wchodzą również biznesowo-ekonomiczny Inn:Poland.pl, parentingowe mama:Du.pl oraz satyryczny ASZ:dzieniik.pl.

Comments

comments

283
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...