Anna Gumkowska w Wirtualnej Polsce

Jerzy Ciszewski - 09.01.2019
176

Anna Gumkowska w Wirtualnej Polsce

Anna Gumkowska w Wirtualnej Polsce

Do WP dołączyła Anna Gumkowska. Zajmie się zarządzaniem i rozwojem serwisów kulturalnych, showbiznesowych oraz premium. Przez ostatnie lata była związana z Agorą i serwisem Gazeta.pl.

Nowa dyrektor odpowiada za rozwój produktu wydawniczego, przygotowanie i realizowanie strategii dla podlegających jej serwisów oraz zarządzanie nimi. Anna Gumkowska będzie odpowiadać m.in. za WP Magazyn, WP Opinie, Pudelek i o2.

WP jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która podejmuje odważne decyzje i ciągle szuka innowacji. Wierzę, że ta współpraca pozwoli mi wykorzystać doświadczenie i umiejętności związane z rozwijaniem różnych biznesów i teambuildingiem, jak i na dalszy rozwój w nowych dla mnie obszarach – mówi Anna Gumkowska.

Anna Gumkowska jest specjalistką w zakresie biznesu internetowego. Swoje doświadczenie zdobywała w Agorze. Ostatnio, jako Head of Video&Lifestyle w Gazeta.pl, odpowiadała za część biznesową serwisów lifestyle (w tym: eDziecko, Kobieta, Kulinaria) oraz wideo. Wspólnie z zespołem tworzyła różnorodne formaty i produkcje specjalne (m.in. Make Poland Great Again, Haps, Myk, Koło Plotka, #zwykliniezwykli i poranne rozmowy Gazeta.pl). Wcześniej przez kilka lat pełniła funkcję Dyrektora Content Marketingu Gazeta.pl. Jest ekspertem IAB Polska oraz członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej. Obroniła doktorat poświęcony komunikacji mediowanej komputerowo w serwisach Facebook, Twitter i Pinterest. Jest autorką szeregu publikacji branżowych.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarze turystyki, mody, urządzania wnętrz i projektowania domów, motoryzacji oraz usług finansowych. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z listopada br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,8 mln realnych użytkowników, którzy wykonali prawie 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 36 min dziennie.

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...