Anna Domoń awansuje w zespole LiquidThread

Informacja Prasowa - 21.04.2021
9

Anna Domoń awansuje w zespole LiquidThread

Anna Domoń awansuje w zespole LiquidThread

Anna Domoń awansowała na stanowisko Integrated Communication Manager w LiquidThread (Publicis Groupe). Anna Domoń posiada 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a od 2 lat związana jest z LiquidThread. Swoje kompetencje zdobywała najpierw w K2 Internet i rozwijała się jako Project Manager pracując dla kluczowych klientów agencji. Później związała się z Tailor Made PR i na stanowisku Social Media Specialist obsługiwała marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej. W swoim portfolio Anna ma realizację projektów komunikacyjnych między innymi dla takich marek jak: Volkswagen, HIT, Visa, Nationale Nederlanden, PURO Hotels, Warta, Milka, PepsiCo czy Sandoz.

W LiquidThread, Anna jako Integrated Communication Manager w zespole Jarosława Luzara, Integrated Communication Directora prowadzi projekty działań komunikacyjnych integrujących specjalistyczne obszary, między innymi dla marek:
ICT/Foxy, Sandoz, McCormick/Kamis, Frisco.pl czy Essity/TENA. Na nowym stanowisku Anna będzie też odpowiedzialna za rozwój oferty agencji i poszerzanie portfolio klientów.
„Ania poprzez dynamiczny rozwój i poszerzanie kompetencji realizuje naszą ideę zintegrowanej komunikacji i jest prawdziwym partnerem biznesowym dla Klientów. Z wielką satysfakcją obserwuję Ani rozwój merytoryczny, świadomość biznesową, talent organizacyjny oraz umiejętności managerskie”. – komentuje Jarosław Luzar, Integrated Communcation Director.

Comments

comments

9
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...