Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR

Informacja Prasowa - 07.04.2021
112

Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR

Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR

Anna Borowiec-Góra oraz Kinga Strawińska z początkiem kwietnia br. weszły do zarządu Walk PR, spółki specjalizującej się w działaniach public relations należącej do Grupy Walk. W ramach trzyosobowego zarządu, z Agnieszką Bacińską, CEO Walk PR, będą odpowiadać za rozwój spółki w obszarach Corporate PR oraz Brand PR.

Z Anną Borowiec-Góra i Kingą Strawińską współpracujemy już od kilku lat, a ostatnie, pełne pandemicznych wyzwań, ale też arcyciekawe dla branży miesiące pokazały, że połączenie naszych różnorodnych doświadczeń przekłada się na wartościowe dla biznesu pomysły i rozwiązania. Zmiana na poziomie zarządu odzwierciedla więc wpływ, jaki Ania i Kinga mają na Walk PR zarówno w obszarze współpracy z naszymi klientami, pozyskiwania biznesu, jak i rozwoju zespołu. Celem Walk PR, jako członka United Nations Global Compact, pozostaje zrównoważony rozwój w oparciu o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) – mówi Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR.

Anna Borowiec-Góra

Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Tworzyła i realizowała strategie komunikacji dla wiodących marek działających w Polsce i na świecie, głównie z branży finansowej, ale także FMCG i retail. Projektowała oraz wdrażała wieloletnie projekty wizerunkowe, pozycjonujące marki na rynku, obejmujące badania, raporty, współpracę z ośrodkami analitycznymi. Pracowała m.in. dla Banku Millennium, mBanku, Eurobanku, Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, E.Wedel, Empik, Vision Express. W Walk PR od marca 2017 r.

Kinga Strawińska

Strategiczna doradczyni w zakresie komunikacji produktowej, odpowiedzialna za rozbudowę portfolio klientów i usług Walk PR. Doświadczenia zawodowe zdobywała w Londynie, Genewie i Paryżu. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii marek kaskadowanych na rynkach na całym świecie. Moderatorka Design Thinking, ambasadorka Walk PR do program United Nations Global Compact „Równe szanse w biznesie”. Pracowała m.in. dla Procter&Gamble, COTY, Volkswagen Group, E.Wedel, Empik, L’Oreal czy CEDC. Z Walk PR związana od początku 2019 r.

Agnieszka Bacińska

‪Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego, zdobywane m.in w Grupie Walk, z którą związana jest od 2008 r., jako CEO Walk PR od 2017 r.  Z wykształcenia języko- i kulturoznawczyni. Jurorka konkursów: Cannes Lions, Lisbon Ad Festival, Young Creatives oraz Złote Spinacze. Ekspertka See&Say. ‪Członkini Rady Sektorowej Komunikacji Marketingowej oraz Rady Programowej United Nations Global Compact. Moderatorka Design Thinking. Zawodniczka MAT ATOM Deweloper Women’s Cycling Team.

Walk PR jest niezależną polską agencją PR należącą do Grupy Walk. Świadczy pełen zakres usług public relations. Od lat znajduje się w czołówce największych agencji PR w Polsce, zdobywając nagrody w konkursach polskich i światowych. Walk PR jest członkiem United Nations Global Compact, największej światowej inicjatywy skupiającej zrównoważony biznes oraz Związku Firm Public Relations.

Comments

comments

112
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...