Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w Biurze Reklamy TIME SA

Informacja Prasowa - 13.08.2018
240

Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w Biurze Reklamy TIME SA

Andrzej Tuzinowski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w Biurze Reklamy Prasy i Internetu TIME SA. Nadzoruje wszystkie zespoły sprzedażowe, które pracują na rzecz magazynów oraz powiązanych z nimi serwisów internetowych. Nowemu dyrektorowi handlowemu podlegają segmenty Budowa i Wnętrza, Zdrowie i Parenting, Hobby, Informatory, a także działy Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu oraz 360 Content Team.

Andrzej Tuzinowski ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy a także agencją 360 Content Team. Obecnie dyrektorem połączonego Działu Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu jest Michał Marzysz (wcześniej dyrektor DWS Internetu). Kierowanie agencją 360 Content Team przejęły z kolei Aneta Magnuszewska i Monika Kowalska. Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, pełniąca obowiązki dyrektora operacyjnego ds. wydawnictw w TIME SA, rozstała się z firmą.

Andrzej Tuzinowski związany jest z Grupą ZPR Media od 1999 roku. Zaczynał od pracy w Radiu ESKA Warszawa, w którym pełnił funkcję sekretarza redakcji a następnie szefa muzycznego. Był także dyrektorem programowym Radia ESKA Kraków. W latach 2006–2016 był dyrektorem ds. Badań i Rozwoju w spółce Radio ESKA SA. Od 2008 roku łączył te obowiązki z funkcją dyrektora Działu Projektów Specjalnych (Pracownia Kreatywna). W latach 2016-2017 związany był z Grupą Wirtualna Polska, w której pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju produktów radiowych.

Biuro Reklamy Prasy i Internetu TIME SA odpowiada za sprzedaż reklam na rzecz:

– magazynów, m.in.: „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Architektura-murator”, „Zdrowie”, „M jak Mama” i „Podróże”,

– serwisów internetowych, m.in.: Murator.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl,

– informatorów i katalogów.

Comments

comments

240
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...