Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Informacja Prasowa - 05.07.2019
161

Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Na nowo utworzonym stanowisku Director w praktyce Corporate odpowiadać będzie za wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Andrzej Mirowski z branżą komunikacji związany jest blisko 15 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w instytucjach samorządowych i agencjach PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz media relations. Wcześniej pracował dla agencji Publink, Multi Communications i Grayling. Realizował projekty m.in. dla BASF, PKN ORLEN, Kapsch i system viaTOLL, a także Arcellor Mittal i PGNiG. Jest absolwentem Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim.

W Lighthouse nowy dyrektor będzie odpowiedzialny m.in. za działania w zakresie corporate communication dla pozyskanego ostatnio klienta – Polskiego Towarzystwa Elektrociepłowni Zawodowych.

Dołączenie Andrzeja Mirowskiego do Lighthouse to kolejny krok w kierunku podnoszenia doświadczenia  firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej, a jednocześnie do rozdziału kompetencji w wewnętrznej strukturze.

Konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje w zakresie komunikacji korporacyjnej, stąd potrzeba zatrudnienia dyrektora w tej praktyce. Cieszymy się, że Andrzej zasilił nasz zespół, bo to pozwoli na wyodrębnienie dwóch naszych kluczowych specjalizacji, czyli komunikacji kryzysowej i korporacyjnej – mówi Przemysław Mitraszewski, managing partner w Lighthouse.

Andrzej Mirowski

Comments

comments

161
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...