AMBRA BRANDS z Consulting’n more

Informacja Prasowa - 11.09.2019
134

AMBRA BRANDS z Consulting’n more

AMBRA BRANDS – czołowy importer i dystrybutor win oraz alkoholi mocnych w Polsce – powierzyła obsługę PR swoich największych marek agencji Consulting’n more. Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy, media relations oraz działania w obszarze digital.

We współpracy z Consulting’n more AMBRA BRANDS realizuje działania z zakresu komunikacji z mediami, organizacji i koordynacji eventów oraz akcji specjalnych. Do zadań Agencji należy też prowadzenie i koordynacja aktywności w obszarze influencer marketingu.

Strony rozpoczęły współpracę kampanią wspierającą wprowadzenie na rynek CIN&CIN Free, wina musującego, tworzącego segment win bezalkoholowych. Kolejnym wspólnym projektem są działania PR związane z nową, magiczną butelką jednej z najbardziej kultowych, dziecięcych marek, Piccolo. Consulting’n more wspiera również wprowadzenie na rynek nowych, polskich win w portfolio AMBRA, Winiarnia Zamojska. W związku z pojawieniem się na sklepowych półkach szlachetnych win z regionu Roztocza, agencja zajęła się między innymi pozyskaniem ambasadora marki, którym został Marcin Sikora – Szef Kuchni z Zamościa, realizacją wizerunkowej sesji zdjęciowej i organizacją konferencji prasowej. Podczas wydarzenia ogłoszono również powołanie do życia Fundacji Winiarnie Zamojskie, której celem jest wspieranie polskich winiarzy i sadowników.

AMBRA BRANDS to spółka należąca do Grupy AMBRA. W jej portfelu znajdują się m.in. takie marki jak: CIN&CIN, Piccolo, Dorato, EL SOL, FRESCO, Pliska czy CYDR LUBELSKI, które niezmiennie pozostają liderami sprzedaży w swoich segmentach rynku.Do AMBRA BRANDS należy również sieć sklepów specjalistycznych CENTRUM WINA i DISTILLERS LIMITED. Ta ostatnia marka, skupia swoje kompetencje w segmencie alkoholi premium, w tym wokół jednej z najszybciej rosnących kategorii rynku alkoholi w Polsce – whisky, na którą konsumenci wydali już 2,5 miliarda złotych.

Za obsługę Klienta z ramienia Consulting’n more odpowiada trzyosobowy zespół koordynowany przez Magdalenę Mikołajczak (Group Account Manager). Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. Strony nie podają na jak długo podpisały umowę.

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...