Aluprof dołącza do grona klientów Wills Integrated
Wrocławska agencja marketingu zintegrowanego rozpoczęła współpracę z liderem na rynku systemów aluminiowych w Europie – marką Aluprof S.A. Wills zajmie się m.in. komunikacją marki w mediach i strategicznych kanałach online.
W maju br. firma Aluprof (Grupa Kęty) oficjalnie poszerzyła portfolio klientów Wills Integrated. Marka jest jednym z czołowych producentów systemów aluminiowych dla obiektów komercyjnych, użyteczności publicznej, a także klientów indywidualnych (Premium Solutions). Dostarcza komponenty m.in. do systemów okienno-drzwiowych, przesuwnych, fasadowych, przeciwpożarowych, a także bram i rolet. Polska spółka jest obecna w ponad 55 krajach na całym świecie, generując roczny obrót na poziomie 297 mln EUR. Aluprof od lat angażuje się też w działalność CSR, współpracę z uczelniami wyższymi czy inicjatywy z branży architektury i designu (organizator prestiżowego konkursu Obiekt roku w systemach Aluprof).
W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo strategiczne oraz wizerunek firmy w sieci, jak i tradycyjnych kanałach offline w segmencie B2B i B2C. Zespół WI w szczególności zajmie się obsługą biura prasowego, budowaniem relacji z dziennikarzami, komunikacją w mediach społecznościowych, content & video marketingiem oraz doradztwem w strategicznych punktach styku marki z klientami. Projekt prowadzi zespół w składzie:Bogumiła Kurzeja, Edyta Holona i Maciek Nowak ze wsparciem Wojtka Bzdyka i Antka Olecha.
Agencja została zaproszona do współpracy na zasadzie zapytania ofertowego. Firma Aluprof współpracowała wcześniej z Działem Strategii WI w związku z pracami nad koncepcją kampanii promocyjnej w 2017 roku.
Więcej informacji na stronie: www.wills.pl
Comments
