Allianz Polska po raz trzeci #wdobrejsprawie na rzecz SOS Wioski Dziecięce

Informacja Prasowa - 06.12.2019
186

Allianz Polska po raz trzeci #wdobrejsprawie na rzecz SOS Wioski Dziecięce

Już po raz trzeci Allianz Polska zachęca do udziału w akcji #wdobrejsprawie, której celem jest wsparcie podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Mechanizm jest prosty jedno udostępnienie świątecznego postu na Facebooku, Instagramie lub Twitterze = 1 zł na ferie zimowe podopiecznych Stowarzyszenia.

Dzięki ubiegłorocznej edycji kampanii i zebranym w jej trakcie środkom, 26 podopiecznych SOS Wioski Dziecięce wzięło udział w zimowych atrakcjach zaplanowanych przez organizatorów na czas ferii. Dzieci w trakcie szkolnej przerwy zimowej wybrały się do kina, i teatru, bawiły się w parku trampolin, fly parku a także miały zaplanowaną wizytę na lodowisku. Na zakończenie ferii zorganizowany został bal karnawałowy, który był podsumowaniem wspólnie spędzonego czasu.

 

Ubiegłoroczna edycja kampaniizakończyła się sukcesem! W tym roku, już po raz trzeci, zachęcamy do dzielenia się dobrymi emocjami i włączenia się naszą akcję. Dla Allianz współpraca ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce jest bardzo ważna, dlatego angażujemy się w różne aktywności, które wspierają podopiecznych. A Święta to doskonała okazja, aby razem działać #wdobrejsprawie– mówi Michał Podogrodzki, Dyrektor Komunikacji i PR, Allianz Polska.

 

Celem kampanii, podobnie jak w ubiegłym roku, jest przekazanie realnego wsparcia finansowego na ferie dla podopiecznych Stowarzyszenia. Akcja polega na umieszczaniu w kanałach social media dedykowanej kartki świątecznej przygotowanej przez ubezpieczyciela we współpracy ze znaną ilustratorką Magdą Pilaczyńską. Aby wziąć udział w akcji wystarczy udostępnić publicznie specjalną, świąteczną kartkę na Facebooku,w opisie dodać hashtag #wdobrejsprawie i oznaczyć profil Allianz Polska. Na Instagramie i Twitterze wystarczy umieścić post z dedykowanym hashtagiem #wdobrejsprawie.

Akcja potrwa do 27 grudnia, a zebrane w jej trakcie środki zostaną przekazane na ferie zimowe podopiecznych SOS Wioski Dziecięce. Partnerem technologicznym akcji jest SentiOne, który odpowiada za zliczanie hashtagów akcji ze wszystkich kanałów social media.

Więcej informacji na: https://www.facebook.com/245744738364/posts/10156729581798365/

Comments

comments

186
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...