Allegro zaprezentowało nowy spot świąteczny „talizman”

Redakcja PR - 20.11.2017
247

Allegro zaprezentowało nowy spot świąteczny "talizman"

Allegro zaprezentowało nowy spot przed świąteczny „talizman”. Wideo jest następcą zachwalanego zeszłorocznego  spotu „English for beginners”. Czy tegoroczna reklama powtórzy sukces poprzedniczki?

Spot „talizman” opowiada historię małego chłopca o imieniu Marcel. Jego ulubionym zajęciem jest zabawa w Indianina. Całe dnie spędzał na podwórku w wybudowanym przez siebie tipi. Jego czoło zdobi opaska z piórami, której nie pozawala sobie zdjąć nawet podczas snu. Widząc to rodzice postanowili zamówić mu talizman, który swym wyglądem przypomina indiański.

Marcel nosił go zawsze na sobie. Po pewnym czasie chłopiec odkrył, że ów przedmiot ma magiczne zdolności. Za jego sprawą chłopiec uniknął odpowiedzi ustnej na lekcji matematyki. Nic mu się nie stało kiedy spadł z drzewa, a dziewczyna, która mu się podoba usiadła obok niego w autokarze szkolnym.

Gdy przyszedł okres przedświąteczny, Marcel wraz ze swoim tatą wybrał się po choinkę. Kiedy wracali z drzewkiem do domu mijał ich bezdomny mężczyzna. Widząc go, ojciec głównego bohatera wyciągnął z portfela banknot i wręczył go potrzebującemu. Po chwili Marcel również zbliżył się do bezdomnego i założył mu na szyję swój talizman.

Reklama podobnie jak „English for beginners” ma za zadanie rozczulić odbiorcę i przypomnieć o magii świąt Bożego Narodzenia. Nasuwa się jednak pytanie „talizman” będzie również tak dobrze przyjęty jak historia przedstawiona nam przed rokiem? Z pewnością tegoroczny spot ma duży potencjał. Jego jakość wykonania również jest bardzo wysoka. Zastanawiający pozostaje jedynie fakt czy taki model reklamy nie będzie już nudny dla odbiorcy.

Comments

comments

247
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...