Allegro i Bardzo zdobywają brązowego Lwa za „English for beginners”

Redakcja PR - 22.06.2017
87

Allegro i Bardzo zdobywają brązowego Lwa za "English for beginners"

Wczoraj informowaliśmy, że agencja Bardzo i Allegro trafiły na shortlistę ze swoim świątecznym spotem. Dziś jest nam miło ogłosić, że „English for beginners” zdobył brązowego lwa w kategorii Lions Entertainment.

Agencja bardzo miała dużą konkurencje z całego świata, w tej kategorii ścierało się ze sobą 190 spotów z całego świata. Daje to polskiej agencji jeszcze większe powody do dumy.

Reklama Allegro „English for beginners” oficjalnie zdobyła tytuł kultowej. Na YouTube ma już ponad 13 milionów wyświetleń, a światowe media wręcz pieją z zachwytu nad świąteczną reklamą z Polski.

Kto by pomyślał? Wystarczył prosty pomysł, odwołanie do wartości rodzinnych, trochę humoru i dziadek w roli głównej, by stworzyć świąteczną reklamę, która rzuci na kolana cały świat. Reklama opowiada historie dziadka, który z wielkim trudem uczył się języka angielskiego po to, by móc porozmawiać ze swoją wnuczką.

Comments

comments

87
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...