string(99) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png');"
string(73) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png"
Allegro i Bardzo zdobywają brązowego Lwa za "English for beginners"
Wczoraj informowaliśmy, że agencja Bardzo i Allegro trafiły na shortlistę ze swoim świątecznym spotem. Dziś jest nam miło ogłosić, że „English for beginners” zdobył brązowego lwa w kategorii Lions Entertainment.
Agencja bardzo miała dużą konkurencje z całego świata, w tej kategorii ścierało się ze sobą 190 spotów z całego świata. Daje to polskiej agencji jeszcze większe powody do dumy.
Reklama Allegro „English for beginners” oficjalnie zdobyła tytuł kultowej. Na YouTube ma już ponad 13 milionów wyświetleń, a światowe media wręcz pieją z zachwytu nad świąteczną reklamą z Polski.
Kto by pomyślał? Wystarczył prosty pomysł, odwołanie do wartości rodzinnych, trochę humoru i dziadek w roli głównej, by stworzyć świąteczną reklamę, która rzuci na kolana cały świat. Reklama opowiada historie dziadka, który z wielkim trudem uczył się języka angielskiego po to, by móc porozmawiać ze swoją wnuczką.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
