Aliganza i KERRIS Group nawiązały strategiczne partnerstwo

Informacja Prasowa - 22.10.2019
269

Aliganza i KERRIS Group nawiązały strategiczne partnerstwo

Aliganza – pierwsza w Polsce agencja konsultingowa dla marek z branży modowej oraz KERRIS Group – jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

W ramach nawiązanego partnerstwa firmy prowadzą stałą współpracę przy realizacji działań przetargowych i obsługowych dla firm z sektorów beauty i fashion. Aliganza świadczy kompleksowe usługi z obszaru komunikacji marketingowej, obejmujące: relacje z mediami i influencerami, usługi kreatywne, narzędzia digitalowe, consulting i produkcję wydarzeń. Z kolei KERRIS Group odpowiada za realizację działań digital marketingowych, w szczególności za: tworzenie stron internetowych, zakup mediów, pozycjonowanie (SEO) oraz obsługę programistyczną. Do tej pory Aliganza i KERRIS Group współpracowały przy obsłudze klientów, takich jak: CH Klif, Batycki, Levi’s, Nissa, Prael.

Pierwszy raz mieliśmy przyjemność pracować z Aliganzą w 2014 roku, kiedy stworzyliśmy identyfikację wizualną i stronę internetową agencji. Szybko okazało się, że kierujemy się podobnymi wartościami i zasadami w prowadzeniu biznesu oraz obsłudze klientów. Z kolei dzięki uzupełniającym się kompetencjom jesteśmy w stanie dostarczać wyniki, wspierające realizację celów marketingowych marek. Po 5 latach udanej współpracy projektowej przyszedł czas na kolejny etap w naszym wspólnym rozwoju – formalne nawiązanie partnerstwa. Wierzę, że przyniesie ono wymierne korzyści dla naszych klientów i obu firm – powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.

KERRIS Group odpowiada również za prowadzenie stałej obsługi Aliganzy w zakresie SEO. Zaprojektowała też i wdrożyła jej obecną stronę internetową, której kolorystykę agencja może samodzielnie dostosowywać do obecnych trendów, dzięki jednej z zaprojektowanych funkcjonalności systemu.

Klienci Aliganzy coraz częściej kierują do nas zapytania o obsługę w zakresie usług digital. Oczywistym wyborem przy takich projektach jest dla nas KERRIS jako sprawdzony partner przez ostatnie lata. Sformalizowanie współpracy to również naturalne uzupełnienie kompetencji 360 stopni, które posiadamy in house’owo w Aliganzie. Połączenie naszego know-how w zakresie strategii marketingowych dla marek modowych i urodowych z doświadczeniem oraz wiedzą teamu partnera digitalowego pozwala nam na zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych zarówno dla klientów Aliganzy, jak i KERRIS – mówi Anna Wiatr, CEO Aliganza.

Comments

comments

269
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...