Alicja Lewandowska-Wolińska i Marta Zienkiewicz awansują w agencji Hill+Knowlton Strategies

Informacja Prasowa - 28.01.2019
110

Alicja Lewandowska-Wolińska i Marta Zienkiewicz awansują w agencji Hill+Knowlton Strategies

Alicja Lewandowska-Wolińska i Marta Zienkiewicz awansują w agencji Hill+Knowlton Strategies

Od stycznia tego roku stanowisko Account Director w agencji objęła Alicja Lewandowska-Wolińska, a Marta Zienkiewicz została promowana do funkcji Digital & Content Strategy Director. Obie są związane z agencją Hill+Knowlton Strategies od kliku lat.

Alicja w nowej roli jako Account Director zajmie się rozbudową oferty dla klientów korporacyjnych, w tym łączeniem działań typowych dla komunikacji korporacyjnej z propozycjami z obszaru lifestyle i digital, a także dalszym podnoszeniem poziomu świadczonych usług oraz rozwijaniem działu pod względem obsługi podmiotów z branży energetycznej i profesjonalnych usług doradczych.

Marta na nowym stanowisku dalej będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu Digital & Influencer Marketing, jak również za wzmocnienie i rozbudowę kompetencji agencji w zakresie tworzenia strategii contentowych dla klientów, które znajdą swoje odzwierciedlenie w angażujących, kreatywnych i wiernych DNA marek treściach, opowieściach i doświadczeniach.

Alicja Lewandowska-Wolińska jest związana z branżą PR od ponad 8 lat. Karierę zaczynała w łódzkich agencjach, do Hill+Knowlton Strategies przeszła z Grayling Poland, gdzie przez 4 lata pracowała w dziale komunikacji korporacyjnej realizując działania m.in. dla firm z branży energetycznej, FMCG i nieruchomości. Prowadziła również 2,5-letnią kampanię informacyjną Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości skierowaną do MŚP. Ma też w swoim dorobku jedną z pierwszych w Polsce kampanii na Snapchacie, będącą częścią promocji nowego sezonu znanego amerykańskiego serialu. W H+K Strategies Alicja zarządza pracą kilku zespołów realizujących działania dla polskich i międzynarodowych klientów z branż takich jak energetyka, nieruchomości i budownictwo, fintech, FMCG. Zapewnia klientom strategiczne doradztwo, wspiera w budowaniu i umacnianiu relacji z mediami i interesariuszami, tworzy kompleksowe kampanie komunikacji i zarządza komunikacją kryzysową. Z wykształcenia jest prawnikiem.

Marta Zienkiewicz to doświadczona ekspertka m.in. w obszarze działań w social media, planowaniu kampanii influencerskich oraz digitalowych, jak również w tworzeniu strategii komunikacyjnych.  Dołączyła do zespołu H+K Strategies w marcu 2016 roku po półtorarocznej pracy dla wiodącej włoskiej platformy influencer marketingu Buzzoole. Obecnie pracuje dla klientów z takich branż jak technologie, FMCG, food & beverage czy projektów korporacyjnych i instytucjonalnych. Marta na bieżąco śledzi nowe trendy w branży reklamowo-interaktywnej, mediach społecznościowych, jak również nowości w obszarze technologii, digital PRu oraz content marketingu. Jej pasja i zaangażowanie znalazły swoje potwierdzenie m.in. w wygranej Young Creatives 2017 w kategorii PR i tym samym w reprezentowaniu Polski w międzynarodowym konkursie Young Lions w Cannes czy w zdobyciu srebrnego spinacza w konkursie Złote Spinacze 2018 w kategorii Sektor spożywczy za kampanię „BurgerLOVE – brawurowy debiut MAX Burgers na polskim rynku” zrealizowaną dla szwedzkiej sieci restauracji. Marta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej) oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów).

 

Zespół kierowniczy Hill+Knowlton Strategies liczy obecnie 9 osób. Oprócz awansowanych Alicji Lewandowskiej-Wolińskiej i Marty Zienkiewicz należą do niego: Katarzyna Kamińska, Executive Vice President, Katarzyna Fabjaniak, Managing Director, Katarzyna Antoniszewska, Director Lifestyle, Media & Entertainment, Monika Podsiadło, Account Director, Jarosław Sutarzewicz, Director Public Affairs & Defense, Marcin Galecki, CFO i Grzegorz Szczepański, CEO.

Hill+Knowlton Strategies to silny gracz na polskim rynku usług doradczych, z ugruntowaną pozycją i międzynarodowym zasięgiem działań. Pierwszy oddział H+K Strategies powstał ponad 90 lat temu w Stanach Zjednoczonych; dziś firma posiada 87 biur na całym świecie, a w Polsce istnieje od ponad 20 lat. Hill+Knowlton Strategies reprezentuje filozofię piątego krzesła. Klienci agencji czerpią z sieciowej struktury, otrzymując znajomość lokalnego rynku i doradztwo na międzynarodowym poziomie. Kampanie Hill+Knowlton Strategies zostały docenione w Polsce i na świecie, m.in. w najważniejszych konkursach międzynarodowych jak Cannes Liones i European Excellence Awards, a także polskich Złotych Spinaczach. Agencja zdobyła także nagrodę Digital Communication Award oraz Global SABRE Award. Hill+Knowlton Strategies jest częścią WPP – globalnej grupy operującej w sektorze usług komunikacyjnych, zatrudniającej blisko 175 000 osób w 3000 biur w 110 państwach.

Comments

comments

110
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...