Przed dołączeniem do Grupy Garden of Words, Wojnicka związana była m.in. z agencją Stor_9
Z początkiem marca 2023 r., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.
Ola Wojnicka dołączyła do zespołu Great Minds, będącego częścią Grupy Garden of Words w listopadzie 2021 roku jako Digital Project Supervisor. Do jej obowiązków należało wzmacnianie kompetencji digitalowych Agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów. Od marca br., zmieniła rolę i jako Digital Director będzie zarządzać pionem digitalowym, w tym rozwojem usług z zakresu social media, działań influencer marketingowych oraz przygotowaniem spotów digital. Oprócz tego, Aleksandra odpowiedzialna jest za obsługę kluczowych klientów Grupy w zakresie marketingu cyfrowego, m.in. Arla Foods, Media Markt czy innych klientów Agencji jak Allegro, Pluszzz.
Przed dołączeniem do Grupy Garden of Words, Wojnicka związana była m.in. z agencją Stor_9, gdzie jako Head of Client Service opiekowała się marką Foods by Ann – Anny Lewandowskiej i Nespresso a także BBDO w którym na stanowisku Business Director obsługiwała kluczowego klient agencji – sieć restauracji McDonalds. Do grona klientów Aleksandra może zaliczyć takie marki jak: Samsung, Unilever, Tarczyński, Bacoma, Toyota, McDonalds, czy Huwawei.
Comments
