Aleksandra Włodarczyk odpowiada za sprzedaż w segmencie Zdrowie i Parenting

Jerzy Ciszewski - 08.01.2019
77

Aleksandra Włodarczyk odpowiada za sprzedaż w segmencie Zdrowie i Parenting

Aleksandra Włodarczyk odpowiada za sprzedaż w segmencie Zdrowie i Parenting

Aleksandra Włodarczyk objęła obowiązki dyrektora handlowego w segmencie Zdrowie i
Parenting w Biurze Reklamy Prasy i Internetu TIME SA.

Odpowiada za koordynację działań handlowych tytułów prasowych „Zdrowie” i „M jak mama” oraz
serwisów internetowych Poradnikzdrowie.pl i Mjakmama.pl. Do zakresu jej obowiązków należy
tworzenie i realizacja strategii rozwoju działu handlowego, a także wspieranie negocjacji handlowych z
kluczowymi klientami i domami mediowymi. Zastąpiła na stanowisku Barbarę Jednacz, która pozostaje
w Grupie ZPR Media, ale przebywa obecnie na długoterminowym urlopie.

Aleksandra Włodarczyk związana jest z Grupą ZPR Media od marca 2017 roku. Dotychczas pełniła
funkcję kierownika segmentu Zdrowie w Biurze Reklamy i odpowiadała m. in. za realizację i nadzór
projektów marketingowych dla branży farmaceutycznej i FMCG. Wcześniej związana była przez osiem
lat z międzynarodową grupą mediową Mediaplanet Publishing House, działająca w obszarze kontent
marketingu. Zdobyła także doświadczenie marketingowe pracując dla agencji marketingu sportowego
Unico i Domu Wydawniczego Krajowej Izby Gospodarczej.

Comments

comments

77
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...