Aleksandra Roszyk w Lighthouse. Firma rozbudowuje swoje kompetencje

Informacja Prasowa - 05.03.2019
50

Aleksandra Roszyk w Lighthouse. Firma rozbudowuje swoje kompetencje

Aleksandra Roszyk w Lighthouse. Firma rozbudowuje swoje kompetencje

 

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączyła Aleksandra Roszyk. Na stanowisku Senior Project Managera odpowiadać będzie za wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej, employer brandingu, change management oraz CSR.

Aleksandra Roszyk z branżą komunikacji związana jest od ponad 15 lat. Posiada bardzo dobrą znajomość specyfiki funkcjonowania sektora finansowego i telekomunikacyjnego. Przed dołączeniem do zespołu Lighthouse była dyrektorem departamentu komunikacji wewnętrznej w Santander Bank Polska, gdzie odpowiadała m.in. za komunikację zmian związanych z rebrandingiem i integracją z Deutsche Bank Polska. Doświadczenie zdobywała również w T-Mobile, Nationale-Nederlanden, Orange i Siemens. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

– Zamierzamy konsekwentnie wzmacniać nasze kompetencje w obszarach komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu. Dlatego cieszy nas fakt, że Aleksandra dołączyła do zespołu. Jej bogate doświadczenie wyniesione z pracy w strukturach korporacyjnych pozwoli nam zaoferować wysoko wyspecjalizowany serwis w oparciu o najnowsze trendy – komentuje Przemysław Mitraszewski, managing partner w Lighthouse.

– Wraz ze zwiększającymi się wymaganiami pracowników rosną wyzwania dla firm związane z pozyskiwaniem z rynku talentów i budowaniem zaangażowania. Dzięki doświadczeniu wyniesionemu z dużych korporacji potrafię kreować kompleksowe kampanie employer brandingowe, które pozwalają pracodawcy zbudować długofalowe, pozytywne relacje z pracownikami i sprawić, że stają się oni jednymi z najistotniejszych influencerów budujących wizerunek organizacji – mówi Aleksandra Roszyk.

 

Comments

comments

50
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...