Alek Frydrych dyrektorem kreatywnym Cut The Mustard

Informacja Prasowa - 10.07.2018
37

Alek Frydrych dyrektorem kreatywnym Cut The Mustard

Alek Frydrych, dotychczas związany z Grey Group, na początku lipca dołączył do Cut The Mustard. Autor wielu nagradzanych kampanii reklamowych będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem kreacji oraz wsparcie strategiczne zarządu agencji.

Frydrych, oprócz kreatywnego wsparcia firmy w realizacji projektów dla obecnych i przyszłych klientów, będzie bezpośrednio zaangażowany w rozwój Cut The Mustard.

– Naszą relację opieramy na współpracy partnerskiej. Chcemy, aby Alek miał realny udział w budowaniu długofalowej strategii działania w obszarze kreacji oraz wytyczaniu kierunku rozwoju naszej agencji – mówi Karolina Witecka, Partner Zarządzający.

Alek i Cut The Mustard mają podobne spojrzenie na reklamę i prowadzenie agencji kreatywnej. Cenią dynamikę w działaniu oraz pracę w multidyscyplinarnych zespołach, co pozwala na niesza-blonowe myślenie oraz pełne zrozumienie na linii agencja – klient.

– Nie tylko doświadczenie i portfolio Alka było podstawą do rozpoczęcia współpracy. Była nią też wspólna wizja prowadzenia agencji – dodaje Marcin Strzałkowski, Creative Partner.

Innym wspólnym mianownikiem łączącym Alka Frydrycha i Cut The Mustard jest tworzenie pro-jektów, które są nie tylko angażujące dla odbiorców, ale też efektywne z perspektywy klienta.

– Naszą wspólną ambicją jest stałe udowadnianie, że mądre, kreatywne kampanie przekładają się na dobre wyniki. W tworzeniu takich projektów na pewno pomaga płaska struktura Cut The Mustard, w której szanowany jest każdy głos – niezależnie od tego, czy pochodzi z kreacji, produkcji czy client service. W proces od początku zaangażowani są wszyscy. Dzięki temu, wiele się od siebie uczymy, a efekt pracy jest dużo bardziej przemyślany – komentuje Frydrych.

Stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Cut The Mustard nie jest pierwszym doświadczeniem Frydrycha na szczeblu kierowniczym. W Grey Group jako Deputy Creative Director zarządzał zespołami pracującymi na projektach ATL, BTL, Digital. Wcześniej był szefem kreacji digitalowego butiku agencji Walk, dla której, wraz z zespołem, zdobył pierwszego w historii firmy lwa na festiwalu w Cannes. Alek Frydrych po raz pierwszy będzie miał jednak realny wpływ na strategię działania i rozwoju agencji.

– Na przestrzeni ostatnich 10 lat pracowałem w różnych strukturach. W agencjach sieciowych i lo-kalnych. Cieszę się, że w Cut The Mustard będę mógł wdrożyć pomysły i idee, które są wynikiem przemyśleń związanych z tymi doświadczeniami – podkreśla dyrektor kreatywny.

Comments

comments

37
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...