albo albo rozpoczyna współpracę z Merrell

Informacja Prasowa - 23.09.2020
139

albo albo rozpoczyna współpracę z Merrell

albo albo rozpoczyna współpracę z Merrell

Merrell dołączył do grona klientów albo albo w sierpniu bieżącego roku. Producent obuwia dedykowanego fanom aktywnego wypoczynku powierzył agencji komunikację marki na kanałach social media, a także realizację kampanii w ramach influencer marketingu.

albo albo odpowiada za stworzenie strategii komunikacyjnej, opracowanie digital contentu i obsługę marki w kanałach social media – Facebook i Instagram, realizację kampanii paid social, a także działania z influencerami.

Zadaniem postawionym przed agencją jest zwiększenie świadomości marki na rynku polskim, budowa społeczności wokół Merrella wśród osób ceniących outdoorowe aktywności, sportowy wypoczynek i piesze wędrówki. Celem albo albo jest rozwój kanałów social media i zwiększenie zaangażowania użytkowników, jak również wzrost zainteresowania produktami w e-commerce marki.

Projekt został pozyskany w drodze zapytania ofertowego złożonego do agencji. W ramach umowy współpraca realizowana jest od sierpnia bieżącego roku na czas nieokreślony.

Merrell to amerykański producent obuwia turystycznego od 1981 r. W portfolio marki oprócz profesjonalnych butów sportowych, znajduje się również odzież i akcesoria dedykowane fanom aktywnego wypoczynku. Merrell jest w Polsce reprezentowany przez dystrybutora Orbico Style.

Comments

comments

139
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...