albo albo i Żabka z kampanią Foodini

Informacja Prasowa - 19.04.2021
58

albo albo i Żabka z kampanią Foodini

albo albo i Żabka z kampanią Foodini

Żabka, największa sieć sklepów convenience startuje z dedykowaną kampanią dla marki Foodini. Celem aktywacji jest wzrost sprzedaży produktów oraz budowanie świadomości i zainteresowania marką. Agencja albo albo jest odpowiedzialna za koncept kreatywny, komunikację w Social Mediach oraz działania z zakresu influencer marketingu. Kampania rozpoczęła się 14 kwietnia 2021 r. i potrwa miesiąc.

 Koncepcja kreatywna zakłada wykorzystanie konwencji głosu sumienia, której uosobieniem staje się nasz osobisty “aniołek” i “diabełek”. Foodini rozwiązuje odwieczny konflikt obu tych stron. Produkty marki, czyli smoothies z owoców i warzyw to przekąska, która jest jednocześnie smaczna i zdrowa, dlatego obie postacie mają mocne argumenty do „skuszenia” odbiorców i namówienia ich do oddania się przyjemności bez wyrzutów sumienia.

Twarzą kampanii jest Aleksandra Kasprzyk Dąbrowska znana jako Mishon.  Aktywacja oprócz szerokiej komunikacji w Social Mediach, wspierana jest spotami reklamowymi, emitowanymi w radiach internetowych. Ważną częścią projektu są również działania z zakresu influencer marketingu.

W drugiej części kampanii elementem angażującym użytkowników będzie dedykowana aplikacja w asystencie głosowym Google’a. W ramach tej aktywacji będzie można porozmawiać z „anielską” lub „diabelską” Mishon, która pomoże wybrać ulubiony smak Foodini. W asystencie znajdzie się około 30 odpowiedzi, które uzasadniają wybór konkretnego wariantu.

Agencja albo albo stoi za opracowaniem konceptu kreatywnego, komunikacją w Social Mediach oraz pełną koordynacją projektu. Realizacja contentu została powierzona domu produkcyjnemu F25. Zespół Digital Communications Żabka Polska czynnie uczestniczył we wszystkich działaniach koncepcyjnych i produkcyjnych aktywacji.

albo albo realizuje komunikację aplikacji żappka od września 2020 r. Kampania marki Foodini została powierzona agencji w ramach dodatkowego zlecenia, wykraczającego poza dotychczasowe świadczenia.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...