Alan i Jaśmina, czyli nowa odsłona platformy kreatywnej Expandera od Artegence

Informacja Prasowa - 18.05.2022
285

Alan i Jaśmina, czyli nowa odsłona platformy kreatywnej Expandera od Artegence

Alan i Jaśmina to bohaterowie kolejnej kampanii zrealizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”, stworzonej przez agencję Artegence. Działania wokół spotu obejmują internet, kino, a także materiały BTL.

Historia Alana i Jaśminy, którzy dzięki Expanderowi spełnili swoje trzy życzenia,
to kontynuacja kampanii „Kredyty to nasza bajka”, z którą wystartowano w 2020 roku. Kierowana jest do młodych ludzi, którym udało się zrealizować marzenie o własnym mieszkaniu. Koncept platformy opiera się na inspiracji bajkami.

Artegence była odpowiedzialna za strategię, platformową ideę kreatywną oraz produkcję assetów kampanijnych. Realizacją spotu zajęła się Papaya Films Sp. z o.o., media zaplanował i wykupił Spark Foundry Polska.

 

 

Comments

comments

285
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...