#akcjarejestracja – cały internet przeszedł do Play

Informacja Prasowa - 16.11.2016
248

Popularni polscy youtuberzy twarzami nowej kampanii Play

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isobar Polska.

Skierowana do młodych ludzi kampania promuję rejestracje kart pre-paid. W prezentowanych w TV i internecie spotach biorą udział znani internetowi infuencerzy. W spocie promującym kampanię można zobaczyć Łukasza Jakóbiaka („20m2 Łukasza”), Paulinę Mikułę („Mówiąc inaczej”), Karola Gązwę („Blowek”), Natalia Szymaniec i Karolina Pielesiak („Szparagi”), Piotr Ogiński („Kocham gotować”) oraz Piotr Skowyrski („Izak”).

Spoty wspiera kapania ATL oraz działania POS w salonach Play. Działania obejmują również kampanię na kanałach youtuberów biorących udział w kampanii, kampanię display oraz social media.

Kampania komunikuje benefity, które użytkownik karty pre-paid otrzyma po zarejestrowaniu jej w sieci Play (Play na Kartę otrzyma 100 zł na rozmowy i SMS-y, 10 GB internetu i konto ważne przez rok).

Play

Za strategię, koncept kreatywny, realizacje ATL i BTL, a także za działania w social media odpowiada Isobar Polska.  Media zaplanował i zakupił Mediacom Warszawa. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Banana Split, a za postprodukcję odpowiada ORKA Studio.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...