Akcja „Reklama dla klimatu” przedłużona do końca wakacji 

Informacja Prasowa - 17.06.2021
114

Akcja „Reklama dla klimatu” przedłużona do końca wakacji 

Akcja „Reklama dla klimatu” przedłużona do końca wakacji 

„Reklama dla klimatu” to akcja Gazeta.pl mająca na celu promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. W jej ramach za symboliczną złotówkę na stronie głównej portalu prezentowane są kampanie firm podejmujących działania na rzecz ochrony środowiska. Projekt cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców, dlatego został właśnie przedłużony do końca wakacji. 

Gazeta.pl ma ambicję, aby być najbardziej zielonym medium w Polsce. Na łamach portalu regularnie publikowane są eksperckie materiały dotyczące zmian klimatycznych, ekologii oraz problemów naszej planety. Jedynym z realizowanych działań na rzecz walki z kryzysem klimatycznym jest promowanie ekologicznych inicjatyw przedsiębiorców w ramach akcji „Reklama dla klimatu”. Wyselekcjonowane reklamy prezentowane są za symboliczną złotówkę na stronie głównej portalu w każdy piątek, czyli najbardziej zielony dzień w Gazeta.pl. W ramach oferty o każdej wybranej do akcji inicjatywie powstaje też artykuł, który można znaleźć na Zielona.gazeta.pl. W ciągu dwóch edycji projektu portal otrzymał ok. 130 zgłoszeń od przedsiębiorców, a użytkownicy mieli okazję poznać już 33 ciekawe projekty. To dlatego akcja została przedłużona i w obecnej formie potrwa jeszcze do końca wakacji. Zgłoszenia do „Reklamy dla klimatu” można wysyłać do 16 sierpnia br.

– Na łamach Gazeta.pl od lat cyklicznie ukazują się publikacje ekspertów i dziennikarzy portalu poświęcone klimatowi, ekologii oraz innym środowiskowym problemom Ziemi – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży w Gazeta.pl. – Natomiast akcją specjalną, „Reklama dla klimatu” chcemy nagradzać prośrodowiskowe postawy, szerząc świadomość ekologiczną. Cieszymy się, że oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem reklamodawców, a my możemy pokazać naszym użytkownikom ciekawe inicjatywy. Zależy nam na tym, aby móc podzielić się z nimi jak największą liczbą inspirujących projektów, dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu akcji w obecnej formie do końca wakacji. Jednocześnie myślimy też nad zmianą formuły projektu, aby jeszcze skuteczniej działać na rzecz naszej planety – dodaje Wiercińska.

Zaktualizowany regulamin akcji „Reklama dla klimatu” można znaleźć na stronie reklama.gazeta.pl.

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...