Akcja „Reklama dla klimatu” od września w nowej formule 

Informacja Prasowa - 14.09.2021
279

Akcja „Reklama dla klimatu” od września w nowej formule 

Akcja „Reklama dla klimatu” od września w nowej formule 

Gazeta.pl ma ambicję, aby być najbardziej zielonym medium w Polsce. Jednym z działań realizowanych w tym celu jest akcja „Reklama dla klimatu”, która od 2020 r. promuje ekologiczne postawy przedsiębiorców. Dotychczas w jej ramach na stronie głównej portalu za symboliczną złotówkę prezentowane były kampanie firm podejmujących inicjatywy na rzecz ochrony środowiska. We wrześniu 2021 r. akcja powraca w odmienionej formule – aby pokazać swój projekt na Gazeta.pl, reklamodawcy zapłacą minimum tysiąc złotych. Cały przychód z kampanii wesprze działania Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze. 

Akcja „Reklama dla klimatu” od początku swojego istnienia nagradza proekologiczne postawy przedsiębiorców oraz szerzy świadomość w tym zakresie. W jej kolejnej, 3. już edycji portal idzie o krok dalej, chcąc wesprzeć finansowo walkę z kryzysem klimatycznym. Właśnie dlatego formuła projektu „Reklama dla klimatu” uległa zmianie. Od teraz, w każdy piątek wyselekcjonowane reklamy będą prezentowane na stronie głównej Gazeta.pl nie za złotówkę, ale za minimum tysiąc złotych. W ten sposób reklamodawcy będą mogli przeznaczyć nawet większe kwoty na działania mające zapobiegać kryzysowi klimatycznemu. Cały przychód z akcji zostanie przekazany na rzecz proekologicznych fundacji.

Akcja „Reklama dla klimatu” od początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców. W ciągu dwóch poprzednich edycji projektu portal otrzymał ponad 150 zgłoszeń, a jego użytkownicy mieli okazję poznać już 41 prośrodowiskowych inicjatyw. Nowa odsłona akcji ruszyła we wrześniu 2021 r. i potrwa przynajmniej do końca listopada br.

– Walka z kryzysem klimatycznym jest niezwykle istotna dla całego zespołu Gazeta.pl – wyjaśnia Bartosz Wysocki, Chief Revenue Oficer w Gazeta.pl. – Nie tylko informujemy naszych czytelników o zachodzących zmianach klimatycznych i sposobach radzenia sobie z nimi, ale realnie wspieramy proekologiczne inicjatywy. Wierzymy, że biznes i ekologia idą w parze, a działania na rzecz naszej planety są bardzo ważne dla reklamodawców. Świetnym przykładem była postawa marki Żabka, która już w poprzedniej edycji „Reklamy dla klimatu” postanowiła przekazać dodatkowe środki na ten ważny, środowiskowy cel – dodaje Wysocki.

Obecnie portal Gazeta.pl wspiera Fundację Dziedzictwo Przyrodnicze. Zgromadzone w akcji środki zostaną przekazane m.in. na kampanię fundacji pod hasłem „Wieczne Lasy”.

– W dobie kryzysu klimatycznego coraz większym wyzwaniem jest ochrona istniejących już mokradeł oraz lasów rosnących na takich wilgotnych siedliskach. W ten sposób można zmniejszyć nasz ślad węglowy. Dlatego nasza Fundacja ruszyła z programem wykupu tych obszarów, na których wyrośnie las, którego nie będziemy sadzić ani wycinać. Cieszymy się, że coraz więcej osób i firm dostrzega potrzebę ochrony klimatu. Dlatego zachęcamy do wsparcia akcji „Reklama dla klimatu” – mówi Radosław Michalski, Prezes Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze.

Comments

comments

279
Komentarze
Sonda

Czy przypadek jazdy autem po alkoholu, dokonanej przez Beatę Kozidrak, będzie miał wpływ na jej dalszą karierę ??

Loading ... Loading ...