Akcja charytatywna JYSK Polska dla Szpitala Bródnowskiego

Informacja Prasowa - 25.07.2019
134

Akcja charytatywna JYSK Polska dla Szpitala Bródnowskiego

JYSK Polska po raz kolejny zaangażował się w akcję, której celem jest charytatywne wsparcie placówki zdrowia – a w efekcie pomoc pacjentom. Firma przekazała meble i inne artykuły wyposażenia, dzięki którym poczekalnia kardiologiczna w Szpitalu Bródnowskim w Warszawie zyskała zupełnie odmieniony wygląd. Pracownicy JYSK Polska w ramach wolontariatu pomogli urządzić tę przestrzeń na nowo.



JYSK Polska wielokrotnie już dowiódł, iż działania prospołeczne leżą w głównym obszarze funkcjonowania firmy. Wśród licznych aktywności podejmowanych w tym zakresie, ważne miejsce zajmuje pomoc placówkom zdrowia, które często nie dysponują odpowiednimi środkami do zapewnienia pacjentom komfortu w procesie leczenia.

Tym razem, JYSK Polska wspomógł warszawski Szpital Bródnowski. Pacjenci, oczekujący na wyniki badań czy wizytę u kardiologa, będą przyjemnie zaskoczeni nową aranżacją poczekalni. Nie przypomina już ona tego typu przestrzeni w publicznej placówce zdrowia. Nowoczesne, wygodne meble i dodatki tworzą przyjazny, domowy klimat. – Współpraca z firmą JYSK Polska to dla nas ogromna radość – mówi Piotr Gołaszewski, rzecznik Szpitala Bródnowskiego. – Wszystko przebiegło w pełni profesjonalnie, a teraz nasi pacjenci mogą korzystać z tego wyjątkowego jak na warunki szpitalne miejsca. Bardzo się cieszę, gdyż te nierzadko trudne dla nich chwile oczekiwania, teraz mogą spędzić w wygodnym i estetycznie urządzonym miejscu.

JYSK Polska już wcześniej wspierał tę warszawską placówkę zdrowia, przekazując poduszki i kołdry dla pacjentów.

W odnowienie i rearanżację poczekalni, w ramach wolontariatu zaangażowali się pracownicy JYSK. – My po prostu lubimy pomagać – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR JYSK Polska. – Zdajemy sobie sprawę z tego, że przy ograniczonych środkach, jakimi dysponują publiczne placówki zdrowia, aranżacja poczekalni z pewnością nie jest priorytetem. Dołożyliśmy wszelkich starań, by ta przestrzeń była wygodna, ale też – by osoby oczekujące po prostu dobrze się tu czuły. Wierzymy w to, że nasze działanie będzie miało wymierny i pozytywny wpływ na samopoczucie pacjentów szpitala. Dla nas – pracowników JYSK – to ogromna satysfakcja – dodaje Aleksandra Chalimoniuk

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...