Akceptacja różnorodności – czyli mocna kampania modelek w bieliźnie. Niepełnosprawna, plus size, 50+

Redakcja PR - 09.07.2018
36

Akceptacja różnorodności - czyli mocna kampania modelek w bieliźnie. Niepełnosprawna, plus size, 50+

Marka Figleaves stworzyła kampanię, w której biorą udział kobiety w różnym wieku, plus size, z niepełnosprawnością. Celem akcji jest skupienie się na akceptacji różnorodności.

 

#beautyhasnobounds

A post shared by Figleaves (@figleavesofficial) on

Źródło: Instagram: figleavesofficial

 

 

W kampanii znanej marki wzięło udział dwanaście modelek z różnych krajów, w różnym wieku, posiadające różną wagę. W akcji wzięła udział nawet modelka niepełnosprawna, 34- letnia Brytyjka Kelly Knox, oraz 59-letnia Nicky Griffin.

#beautyhasnobounds

A post shared by Figleaves (@figleavesofficial) on

Źródło: Instagram: figleavesofficial

 

Do współpracy zaproszono kobiety zarówno w młodszym wiekuj, jak i starsze. W pełni sprawne fizycznie oraz niepełnosprawne. Szczupłe oraz w rozmiarze plus size. Celem kampanii jest uświadomienie społeczeństwa, że każda kobieta bez względu na wagę czy wiek ma prawo czuć się szczęśliwą oraz, że musimy nauczyć się akceptować różnorodność. Dlatego też zorganizowano sesję zdjęciową w bieliźnie.

@styleethic literally rockin' her bikini. You look incredible! 🎸🤘

A post shared by Figleaves (@figleavesofficial) on

Źródło: Instagram: figleavesofficial

Anna  Shilinglaw, dyrektor zarządzająca agencją modelek MiLK, która wsparła projekt powiedziała: „Mam nadzieję, że przyszłe pokolenia kobiet przekonają się, że piękno nie ma granic i że można je znaleźć w każdym, a tradycyjne jego stereotypy staną się przeszłością”.

Na podstawie: https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/niepelnosprawna-plus-size-i-50-mocna-kampania-modelek-w-bieliznie/5042jch

Comments

comments

36
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...
Zapisz się na newsletter
aby otrzymywać newsletter wypełnij poniższe pola