Air France KLM kolejny raz w gronie najbardziej odpowiedzialnych społecznie firm na świecie

Informacja Prasowa - 19.09.2019
52

Air France KLM kolejny raz w gronie najbardziej odpowiedzialnych społecznie firm na świecie

Już od 15 lat Grupa Air France-KLM znajduje się w gronie liderów przedsiębiorstw, które uwzględniają w swej polityce cele społeczne i ekologiczne. W tym roku, kolejny raz, Grupa otrzymałanajwyższą pozycję w rankingu Dow Jones Sustainability Index w Europie i na świecie w kategorii „transport lotniczy”.

 

„Dzisiaj DJSI nagradza ciężką pracę i konkretne działania podjęte w ostatnich latach przez wszystkich pracowników Air France, KLM i Transavia, uznając nas za lidera w branży. Grupa Air France-KLM bardzo poważnie podchodzi do odpowiedzialności społecznej i wobec środowiska naturalnego.Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi były innowacyjne i odpowiedzialne. To nasze zobowiązanie wobec planety, pracowników, klientów i przyszłych pokoleń. Musimy pozostać zaangażowani i zachęcać całą branżę do współpracy, ponieważ ponosimy wspólną odpowiedzialność za tworzenie zrównoważonego transportu lotniczego przyszłości.”– powiedział Benjamin Smith, Dyrektor Generalny Air France-KLM.

 

Wiecej na temat inicjatyw Air France i KLM w tej dziedzienie można znaleźć w Raporcie zrównoważonego rozwoju AIR FRANCE KLM”, który  znajduje się tutaj

 

Dow Jones Sustainability Index

DJSI to indeks najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w zakresie zrównoważonego rozwoju, który obejmuje wyróżnia 144 firmy w Europie i 318 na świecie. Ranking DJSI opiera się na dogłębnej analizie działań gospodarczych, społecznych i środowiskowych ponad 3500 grup międzynarodowych oraz ocenie według wielu kryteriów, takich sposób zarządzania firmy, relacje z klientami, polityka środowiskowa, warunki pracy i inicjatywy społeczne. Dow Jones Sustainability Index jest obliczany przez Standard & Poor’s Dow Jones indexes i RobecoSAM- globalną firmę zarządzającą aktywami, która ocenia społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw.

 

Comments

comments

52
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...