Air France-KLM i Accor stworzyły rewolucyjną ofertę dla stałych klientów: „Miles+Points”

Informacja Prasowa - 25.06.2019
96

Air France-KLM i Accor stworzyły rewolucyjną ofertę dla stałych klientów: „Miles+Points”

Od 20 czerwca tego roku członkowie programu lojalnościowego, należącego do Air France KLM –  „Flying Blue” oraz uczestnicy „Le Club AccorHotels”, oferowanego przez sieć hotelową Accor – mogą skorzystać z nowej, rewolucyjnej propozycji. Decydując się na wirtualne połączenie kont, można teraz zarabiać jednocześnie mile i punkty, realizując przeloty lub korzystając z pobytów hotelowych oferowanych przez obie firmy. Opcja „podwójnego” nagradzania członków w obu programach nosi nazwę „Miles+Points” i jest pierwszą tego typu wspólną inicjatywą firm w sektorze europejskiego przemysłu turystycznego. To nowe, wzmocnione partnerstwo obu firm oferuje klientom więcej możliwości zarabiania i bardziej elastycznego wydawania oszczędności na nagrody. Pozwala zarówno Grupie Air France-KLM, jak i Grupie Accor budować lojalność swoich członków na różnych etapach podróży.

Grupa hotelowa Accor i Grupa Air France-KLM wzmacniają swoje istniejące partnerstwo, oferując po raz pierwszy w europejskiej branży turystycznej podwójny system nagród dla całej globalnej bazy klientów w swoich programach lojalnościowych.

Teraz za każdym razem, kiedy klienci podróżują lotem Air France, KLM lub Air France HOP! lub nocują w uprawnionym hotelu sieci Accor – jednocześnie zarabiają Mile we Flying Blue i Punkty w Le Club AccorHotels. Dodatkowo wprowadzono możliwość transferu Mil i Punktów między kontami jednego właściciela – Mile można wymieniać na Punkty, a Punkty na Mile, aby umożliwić członkom bardziej elastyczne wykorzystywanie zgromadzonych oszczędności.

  • Za każdy pobyt hotelowy Accor* będą przyznawane nie tylko punkty Le Club Accor, ale również Mile Flying Blue,
  • Za każdy lot Air France-KLM i Air France HOP! otrzymamy nie tylko Mile Flying Blue, ale też punkty Le Club Accor,
  • Mile Flying Blue można wymieniać na punkty Accor i odwrotnie, aby korzystać z szerszej gamy nagród,
  • Na klientów, którzy połączą konta w usłudze „Miles+Points” czekają bonusy powitalne.

Ile uczestnik programu zarobi dzięki „Miles+Points”?

  • Kupując bilet lotniczy:

Za każde 10 Eurowydane na bilet (bez podatków lotniskowych) uczestnik otrzymuje:

5 punktówLe Club Accor + od 40 do 80 milFlying Blue (w zależności od poziomu karty)

  • Kupując pobyt hotelowy Accor:

Za każde 10 Eurowydane na hotel uczestnik otrzymuje:

2-10 Mil** Flying Blue + standardowe punkty w Le Club Accor

Jak zarabiać podwójnie?

Aby skorzystać z usługi „Miles+Points” i zarabiać jednocześnie w obu programach należy:

– posiadać członkostwo w obu programach: Flying Blue oraz Le Club AccorHotels;

– dokonać „połączenia” kont – w tym celu należy zalogować się do jednego z programów – na flyingblue.com lub na stronie Le Club AccorHotels, a następnie znaleźć przycisk „połączenie kont” (link accounts);

– po połączeniu, uczestnik zaczyna automatycznie gromadzić Mile Flying Blue i Punkty Accor jednocześnie za każdą kwalifikującą się usługę obu firm (lot, hotel) w ramach oferty „Miles+Points”;

– kupując bilet lotniczy lub pobyt hotelowy wystarczy podać jeden numer członkowski, czyli nadal podajemy numer karty Flying Blue przy rezerwacji przelotu, a w hotelu Accor okazujemy kartę Le Club AccorHotels. Ponieważ członkostwa w obu programach są wirtualnie powiązane – za przelot lub hotel – zarobimy jednocześnie w obu programach.

 „Spełnianie, a nawet przekraczanie oczekiwań klientów jest naszym głównym celem. Rozbudowanie wachlarza okazji do zdobywania Mil Flying Blue i opcji ich wykorzystywania na nagrody było kluczowym powodem stworzenia usługi „Miles+Points”. Cieszymy się, że mogliśmy połączyć siły z naszym partnerem hotelowym – siecią Accor, ponieważ nasze usługi się uzupełniają, tak więc nasi klienci będą mogli teraz zarabiać więcej i częściej. Mamy nadzieję, że dzięki nowej opcji „Miles+Points”, umocnimy pozycję Flying Blue, jako wiodącego programu lojalnościowego, który przynosi jeszcze więcej korzyści swoim uczestnikom na każdym etapie podróży.”  – powiedział Benjamin Smith, dyrektor generalny Air France-KLM.

Partnerstwo pomiędzy Air France-KLM i Accor zostało rozbudowane, aby przynosić jeszcze większe profity naszym najbardziej lojalnym klientom. Połączyli w nim siły dwaj potężni gracze europejskiego przemysłu turystycznego, którzy zrobili kolejny krok w budowaniu lojalności i relacji ze swoimi klientami.” – powiedział Sebastien Bazin, Prezes Accor.

 Co warto wiedzieć o „Miles+Points”:

  • Do „Miles+Points” mogą przystąpić wszyscy członkowie Flying Blue (jak też Le Club Accor), niezależnie od miejsca zamieszkania i poziomu karty.
  • Podwójne naliczanie dotyczy przelotów i pobytów hotelowych realizowanych po 20 czerwca 2019, pod warunkiem uprzedniego połączenia kont.
  • Połączenie kont i korzystanie z „Miles+Points” nie wpływa na poziom członkowski, ani pozostałe zasady działania Flying Blue.
  • Oferta „Miles+Points” dotyczy wszystkich lotów wykonywanych przez linie Air France, KLM i Air France HOP! oraz wybranych hoteli z sieci Accor (niektóre, takie jak Formule1, Ibis Budget są wyłączone), szczegóły można sprawdzić na stronie AccorHotels.
  • Dodatkowe Mile i Punkty będą widoczne na tradycyjnym wykazie punktacji członka, po zalogowaniu do konta, w ciągu 10 dni od lotu / pobytu hotelowego.
  • Wszystkie osoby, które zdecydują się na połączenie kont, otrzymają bonus powitalny od obu partnerów programu:  5 XP (we Flying Blue) oraz 1 Status Night (w Le Club Accor) po odbyciu pierwszego przelotu, a dodatkowo: 5 XP (we Flying Blue) oraz 1 Status Night (w Le Club Accor) po pierwszym pobycie hotelowym. Łączna wartość bonusu to 10 XP + 2 Status Nights.
  • Mile i Punkty są przyznawane również za opcje dodatkowe do biletu Air France-KLM, kupowane osobno, jak na przykład dodatkowy bagaż, posiłki a’la carte, miejsca specjalne w samolocie.
  • Mile można wymieniać na Punkty, a Punkty na Mile. Minimalny pakiet 4000 Mil Flying Blue (lub jego wielokrotność) można zamienić na 1000 Punktów Accor. Natomiast Punkty Accor, w minimalnej ilości 2000 (lub wielokrotność) można wymienić na 1000 Mil Flying Blue. Dzięki temu, członek może transferować swoje zasoby między własnymi kontami, aby np. szybciej zgromadzić potrzebne środki do zamówienia nagrody.

Więcej informacji o „Miles+Points” można znaleźć na stronach flyingblue.com oraz accor

* Dotyczy lotów wykonywanych przez Air France, KLM, Air France HOP! oraz uprawnionych hoteli z sieci Accor.

** Liczba Mil jest przyznawana w zależności od poziomu karty w programie Flying Blue.

 

***

Flying Blue w skrócie

Flying Blue to działający od 13 lat program lojalnościowy oferowany przez Grupę Air France KLM, który zrzesza 33 linie oraz ponad 100 różnych partnerów. We Flying Blue są cztery poziomy uczestnictwa: podstawowy EXPLORER (poprzednio IVORY), SILVER, GOLD i najwyższy PLATINUM. Im więcej ktoś lata, tym więcej korzyści przynosi mu uczestnictwo w programie, które jest bezpłatne. Za każdym kolejnym lotem uczestnik ma do dyspozycji nie tylko coraz liczniejsze przywileje podczas podróży, ale też zarabia więcej Mil za swoje przeloty. Członkowie posiadają swoje wirtualne konta, do których mogą się logować poprzez klm.pl oraz airfrance.pl. Zarządzanie kontem odbywa się wyłącznie online – członkowie mogą zamawiać nagrody, rezerwować bilety i uzupełniać brakujące przeloty. Program posiada dedykowaną stronę: flyingblue.com, gdzie są dostępne szczegółowe zasady, a także praktyczne video i tutoriale prezentujące, jak korzystać w pełni ze swojego członkostwa. Flying Blue jest wielokrotnym zwycięzcą międzynarodowego konkursu „Freddie Awards” jako „najlepszy program lojalnościowy oferowany przez linie lotnicze”.

Air France KLM 

Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworzą jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym o globalnym zasięgu – Grupę AIR FRANCE KLM. Grupa AIR FRANCE KLM jest czołowym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu ze swoich lotnisk bazowych w Europie. Jej głównym obszarem działalności jest transport pasażerów, towarów oraz obsługa techniczna samolotów.

W 2019 roku, Grupa AIR FRANCE KLM oferuje pasażerom połączenia do 314 miast w 116  krajach, dysponując flotą 548 samolotów.  W ubiegłym roku z jej usług skorzystało 101,4 mln pasażerów podróżując poprzez 2 lotniska bazowe (tzw. hub): Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol, z których obie linie wykonują dziennie do 2300 lotów.

Do AIR FRANCE KLM należy wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący 15 mln członków.

Więcej informacji o AIR FRANCE i KLM oraz aktualne promocje na bilety lotnicze na stronie: www.airfrance.pl i  www.klm.pl. Informacje o Grupie AIR FRANCE KLM na www.airfranceklm.com

Le Club AccorHotels

Le Club AccorHotels to wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Accor, który wraz z 70 partnerami oferuje liczne korzyści uczestnictwa swoim 57 milionom członków na całym świecie. Kilka miesięcy temu Grupa rozpoczęła ewolucję swojego programu wprowadzając ALL – Accor Live Limitless. Dzięki licznym ulepszeniom i partnerstwom w programie, Accor chce realizować politykę „Rozszerzonej Gościnności (Augmented Hospitality), umożliwiając swoim członkom czerpanie korzyści z programu nie tylko w formie pobytów hotelowych, ale też przy okazji całego wachlarza usług towarzyszących w życiu zawodowym i czasie wolnym, w miejscu zamieszkania, jak i w podczas podróży na całym świecie.

Grupa Hotelowa Accor

Accor jest wiodącą na świecie grupą hotelową oferującą bazę noclegową 4800 hoteli, resortów i rezydencji w ponad 100 krajach. Dzięki niezrównanemu portfolio marek od tanich hoteli budżetowych, po luksusowe obiekty najwyższej klasy, Grupa Accor od ponad 50 lat zapewnia gościnność we francuskim stylu.

Poza zakwaterowaniem, Accor wraz ze współpracującymi markami dostarcza także usług w zakresie gastronomii, infrastruktury do pracy i spędzania wolnego czasu. Korzystający z Accor klienci są zaproszeni do jednego z najbardziej atrakcyjnych na świecie programów hotelowych dla lojalnych klientów. Accor SA jest spółką notowana na giełdzie w Paryżu i w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji o Accor i programie lojalnościowym Le Club AccorHotels jest dostępnych na www.accor.com, www.leclubaccorhotels.com oraz na Twitterze i Facebooku.

 

Comments

comments

96
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...