string(117) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/09/Screenshot-2019-09-20-at-10.02.00.png');"
string(91) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/09/Screenshot-2019-09-20-at-10.02.00.png"
AHAVA PR odpowiedzialna za jesienną promocję PR dla marki dr Gerard
Agencja AHAVA PR zajmie się obsługą jesiennej kampanii marki dr Gerard. Działania obejmują: przygotowanie treści do kampanii, influencer marketing, działania PR (w tym kontakt z mediami oraz wysyłkę kreatywną). Promocja będzie obejmowała dwa nowe produkty marki dr Gerard: Pryncypałki o smaku orzechowym oraz Mafijne Brownie. Za działania po stronie agencji będą odpowiadać: Patryk Krajewski, digital manager oraz Dagmara Tarka, PR manager. Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji.
Dr Gerard jest jednym z największych producentów ciastek i słonych przekąsek na rynku polskim, jak i środkowoeuropejskim, obecnym na rynku od ponad 20 lat. W portfolio posiada ok. 200 różnych rodzajów ciastek i słonych przekąsek, m.in. Pryncypałki – kultowe wafelki w czekoladzie, czy Mafijne – wyjątkowe potrójne markizy. Firma posiada 24 w pełni zautomatyzowane linie produkcyjne rozmieszczone w dwóch zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Międzyrzecu Podlaskim i w Radzyniu Podlaskim. Firma nieustająco wzmacnia swoją pozycję rynkową, odnotowując rok do roku dwucyfrowe wzrosty sprzedaży.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
