Agnieszka Wasiak awansowała na stanowisko dyrektorki sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Jej zastępczynią została Monika Głowacka

Informacja Prasowa - 13.12.2022
195

Awanse w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski

Awanse w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski

Agnieszka Wasiak awansowała na stanowisko dyrektorki sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski. Jej zastępczynią została Monika Głowacka. Dotychczasowa szefowa tego obszaru, Marzena Zabielska, z końcem roku odchodzi z WP.

Na nowych stanowiskach Agnieszka Wasiak i Monika Głowacka będą odpowiadać za realizację strategii sprzedażowej oraz rozwój oferty reklamowej dla domów mediowych i agencji reklamowych. Będą również nadzorować pracę zespołów sprzedażowych w tym departamencie oraz koordynować tworzenie nowych produktów i akcji specjalnych.

– Wyniki osiągane przez nasze zespoły, tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy digital WP odgrywa pierwszoplanową rolę. Dziękuję Marzenie Zabielskiej za wieloletnie zarządzanie Departamentem Sprzedaży Agencyjnej. Jestem też przekonany, że bogate doświadczenie Agnieszki Wasiak i Moniki Głowackiej pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować partnerskie relacje z naszymi kluczowymi klientamimówi Przemysław Mańkowski, VP Sales Wirtualnej Polski Media S.A.

Agnieszka Wasiak do Biura Reklamy Wirtualnej Polski dołączyła w 2010 roku jako account executive. W 2014 roku objęła stanowisko account managera w departamencie klientów agencyjnych. Po kolejnych awansach została kierownikiem agencyjnym. W swojej karierze zawodowej związana była też z Presspublicą, domem produkcyjnym Ready Made i agencją Sales Engine. Jest absolwentką zarządzania Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

Monika Głowacka z Wirtualną Polską jest związana od 2008 roku. W 2014 roku awansowała na stanowisko kierownika jednego z zespołów sprzedażowych. W latach 2012-2013 współtworzyła aktualizację dobrych praktyk z zakresu email marketingu jako członek grupy roboczej IAB Polska. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy.

Comments

comments

195
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...