Agnieszka Smyth wzmacnia dział kreatywny agencji Abanana

Informacja Prasowa - 25.10.2019
119

Agnieszka Smyth wzmacnia dział kreatywny agencji Abanana

Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączyła Agnieszka Smyth, która objęła stanowisko Senior Copywritera. Do jej zadań należy opracowywanie konceptów kreatywnych w obszarach social mediów i komunikacji 360° – przede wszystkim w ramach projektów przetargowych, a także wsparcia działań dla stałych klientów Agencji.

Agnieszka Smyth ma kilkunastoletnie doświadczenie copywriterskie i bardzo sprawnie porusza się we wszystkich obszarach komunikacji od digital i ATL po promocyjną. Swoją karierę w branży reklamowej rozpoczęła w Warszawie, przez kilka lat piastowała stanowisko Senior Copywritera w krakowskiej agencji reklamowej Grupa 3, a ostatnio pracowała dla agencji marketingowej McLaren Agency, związanej z branżą designu i nieruchomości dla rynków zagranicznych.

W portfolio Agnieszki znajdują się realizacje dla wielu znanych marek, takich jak: AEG, Electrolux, Tefal, Ceresit, Amway, Sony Vaio, Capgemini, Kron Vodka, Pantene Pro-V, Libresse, Lody Scholler czy Auchan. Jej kampanie marketingowe dla firm specjalizujących się w designie i real estate wypromowały szereg prestiżowych budynków biurowych, wakacyjnych oraz mieszkaniowych.

Agnieszka Smyth jest krakowianką i absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego. Oprócz marketingu Agnieszka interesuje się malarstwem i architekturą, ma patent żeglarski i świetnie jeździ na nartach.  

Comments

comments

119
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...