Agnieszka Rowicka nową redaktorką ​naczelną Wizaz.pl

Informacja Prasowa - 15.01.2024
176

Agnieszka Rowicka obejmuje stanowisko redaktorki naczelnej serwisu Wizaz.pl

Agnieszka Rowicka obejmuje obowiązki redaktorki naczelnej serwisu Wizaz.pl, lidera w kategorii Moda i Uroda. Rowicka to doświadczona menadżerka, która jako redaktorka naczelna Plotek.pl przez wiele lat budowała i rozwijała serwisy lifestylowe i show-biznesowe Agory. Pracowała także w Grupie Wirtualna Polska jako redaktorka naczelna serwisów Pudelek.pl i Vibez.pl, gdzie angażowała się również w rozwój podcastów i formatów wideo na wszystkich kanałach social mediowych.

Agnieszka Rowicka posiada również doświadczenie w inicjowaniu i wdrażaniu strategii w zakresie content marketingu, wizerunku marki i komunikacji, współpracy z influencerami oraz tworzeniu kampanii wizerunkowych.
„Agnieszka to doświadczona menedżerka, typ liderki, która nieustająco podąża za rozwojem i nowymi wyzwaniami, ale również digitalowa specjalistka, która docenia użytkownika i jego potrzeby, analizuje trendy i śledzi nowe rozwiązania. Jestem przekonana, że doskonale sprawdzi się w roli redaktorki naczelnej Wizażu, największego serwisu urodowego w Polsce. Jestem pewna, że doświadczenie Agnieszki wzmocni zespół redakcyjny i wspólnie zapewnią naszym Wizażankom kontent najwyżej jakości na wszystkich kanałach ruchu, na których obecny jest Wizaż” – Aneta Wikariak, Beauty&Fashion Segment Director
Agnieszka Rowicka nowe obowiązki obejmuje 15.01.2024.

„Z ogromną ekscytacją i dumą dołączam do zespołu Burda Media Polska, gdzie wspiera się silny kobiecy leadership, a jakość tworzonego contentu idzie w parze z zasięgami. Wizaz.pl to w jedno z najbardziej kobiecych miejsc polskiego internetu i kultowa marka, której siła tkwi w autentycznej trosce o użytkowniczkę i jej potrzeby. Za cel na najbliższe miesiące stawiam sobie wykorzystanie niesamowitego potencjału brandu w social mediach oraz przedstawienie go użytkowniczkom Generacji Z w odświeżonej wersji, którą, jestem pewna, pokochają także miliony obecnych czytelniczek” – Agnieszka Rowicka, nowa redaktorka naczelna serwisu Wizaz.pl

W październiku 2023 roku serwis Wizaz.pl świętował swoje 23 urodziny. To od lat niekwestionowany lider w kategorii Moda i Uroda, który w 2023 roku osiągał średnio 3,631,473 RU miesięcznie (dane: Mediapanel, I-XII 2023). To unikalny na rynku serwis społecznościowy, tworzony przez Wizażanki. Katalog Kosmetyk Wszech Czasów, który jest częścią Wizażu, odnotował w 2023 rekordową, dwumilionową recenzję.
Od 13 lat Wizaż przyznaje najważniejszą na polskim rynku nagrodę urodową – jej laureaci szczycą się tytułem Kosmetyk Wszech Czasów. Wizaz.pl to serwis społecznościowy nie tylko dzięki Wizażankom, ale też dzięki swoim aktywnym kontom w mediach społecznościowych. Na Instagramie ma 145 tys. followersów, a wizażowe tik toki mają milionowe zasięgi. Dzięki temu Wizaż dociera do miłośniczek kosmetyków w każdym wieku – również do generacji Z, która szuka trendów beauty na TikToku.
 

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...