Agnieszka Kielichowska Dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w KIR

Informacja Prasowa - 21.02.2017
298

Agnieszka Kielichowska Dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w KIR

Z początkiem lutego 2017 r. Agnieszka Kielichowska została dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej. Powierzono jej zadanie optymalizacji i standaryzacji procesów w obszarze obsługi klienta, również w zakresie procedur reklamacyjnych oraz systemów wspomagających. 

Agnieszka Kielichowska przez ponad 6 lat pracowała w PKO Banku Polskim, ostatnio jako Doradca Prezesa Zarządu a wcześniej dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej, pełniła również funkcję zastępcy Rzecznika Prasowego. W swoim życiorysie ma również stanowiska Dyrektora Rozwoju w „Harvard Business Review Polska”, Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w „Gazecie Prawnej” oraz Zastępcy Dyrektora Sprzedaży w „Rzeczpospolitej”.

Jest doświadczonym menadżerem i szefem projektów typu start-up z umiejętnością zarządzania dużymi projektami oraz zespołami pracowników o zróżnicowanym doświadczeniu zawodowym i kompetencjach.

Absolwentka Executive Master of Business Administration na Dominican University Brennan School of Business w Chicago, Międzynarodowych Podyplomowych Studiów Marketingu na Politechnice w Brnie oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Comments

comments

298
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...