Agnieszka Janulewicz wzmacnia zespół Experience Design w Deloitte Digital

Informacja Prasowa - 11.12.2017
287

Agnieszka Janulewicz wzmacnia zespół Experience Design w Deloitte Digital

 Do Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami. Z branżą związana jest od 10 lat.

Zespół Experience Design zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych rozwiązań w zakresie User Experience (doświadczenie użytkownika, jakie towarzyszy mu podczas korzystania z produktu czy usługi) oraz Product & Service Design (projektowanie produktów i usług zorientowanych na klienta), jako elementu transformacji cyfrowej. Jest centrum kompetencyjnym Deloitte Digital w tych obszarach, w Europie Środkowej. Dzięki połączeniu globalnych kompetencji branżowych i doświadczeń w konsultingu strategicznym ze specjalistyczną wiedzą w zakresie budowania strategii UX, Deloitte Digital proponuje klientom produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb biznesowych.

Agnieszka Janulewicz jest absolwentką Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. Od 2007 roku pracuje jako specjalista Experience Design. Doświadczenie zdobywała w firmach badawczych i agencjach interaktywnych, realizując zarówno badania UX jak i badania jakościowe. Od 2012 roku prowadzi szkolenia wewnętrzne dla pracowników firm oraz bezpośrednio dla klientów z zakresu metod badawczych, zasad projektowania zorientowanego na użytkownika oraz dostępności.

Comments

comments

287
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...