Agnieszka Gajzler dołączyła do Wirtualnej Polski

Informacja Prasowa - 13.01.2022
218

Agnieszka Gajzler dołączyła do Wirtualnej Polski

Agnieszka Gajzler dołączyła do Wirtualnej Polski

Od 10 stycznia do Wirtualnej Polski dołączyła Agnieszka Gajzler. Objęła rolę dyrektora Media Product & Business Growth. Będzie odpowiadać za strategię i rozwój portfolio produktu mediowego.

Agnieszka skupi się na wyznaczaniu kierunków strategii i działań marki w kluczowych obszarach produktowych. Będzie też usprawniać badania i analizy w ich obrębie.

Raportuje do Marcina Malickiego, dyrektora obszaru Media & Subscriptions Product, który od stycznia dołączył do Zespołu Zarządzającego Wirtualnej Polski Media.

Agnieszka to fantastyczna ekspertka, pełna energii i pasji. Digital marketingiem zajmuje się od czasu kiedy stawiał on w Polsce swoje pierwsze kroki. Jej bogate doświadczenie w branży będzie ogromną wartością dla rozwoju naszych produktów. Ponadto to osoba, która swoim stylem pracy i komunikacji doskonale pasuje do zespołu. Bardzo się cieszę na naszą współpracę mówi Marcin Malicki.

Agnieszka Gajzler ma 19-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Ostatnie trzy lata pracowała w TVN Media, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital. Wcześniej związana była z Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Członkini zarządu International Content Marketing Forum. Prezeska Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz
e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w grudniu 2021 roku
z produktów internetowych GWP korzystało 20,9 mln Polaków.

 

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...