Agnieszka Franus za Martynę Wojciechowską Redaktor Naczelną National Geographic Polska

Informacja Prasowa - 17.01.2017
21

Agnieszka Franus za Martynę Wojciechowską na stanowisku Redaktor Naczelnej National Geographic Polska

18 stycznia br. Nową Redaktor Naczelną miesięcznika National Geographic Polska oraz National Geographic Traveler (Wydawnictwo Burda) zostanie Agnieszka Franus. Zastąpi na tym stanowisku Martynę Wojciechowską, która po 10 latach przygody z NG będzie realizować swoje kolejne pasje.

Agnieszka Franus jest związana z National Geographic od 15 lat, od 12 lat pełniła funkcję Zastępcy Redaktora Naczelnego. Od 5 lat jest również Dyrektorem Artystycznym National Geographic Traveler.

 Agnieszka z wykształcenia jest geologiem. Jej wielką pasją są podróże ekonomiczne i racjonalne,  czyli takie by z określonym budżetem dotrzeć w wymarzone miejsca. Do tej pory odwiedziła ponad 60 krajów. Jest miłośnikiem kuchni hinduskiej i tajskiej oraz właścicielem imponującej kolekcji orientalnych przypraw przywożonych zamiast pamiątek.

National Geographic to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek świata. Pod postacią magazynu, wydawanego w 37 wersjach językowych co miesiąc dociera do ponad 60 mln osób, a w innych kanałach do ponad 730 mln. Obecność naszego magazynu w mediach społecznościowych wywołuje 1,6 miliarda reakcji – to tak jakbyśmy oddziaływali na co czwartego mieszkańca naszej planety. Byliśmy obecni przy najważniejszych odkryciach naszej cywilizacji, relacjonowaliśmy niezwykłe wydarzenia, pokazywaliśmy skomplikowaną złożoność świata. Bycie naczelną polskiej edycji to olbrzymi zaszczyt, ale też ogromne wyzwanie. Zadziwnianie czytelników i zaspokajanie ich potrzeby ciekawości świata to moje główne wyzwania na ten rok – powiedziała Agnieszka Franus.

W Polsce National Geographic jest liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych. Jego średnia sprzedaż za pierwsze trzy kwartały br. wyniosła 31 284 egz. (dane ZKDP). W październiku 2016 roku została odświeżona formuła magazynu, m.in. wprowadzona została nowa szata graficzna oraz nowoczesny design.

Comments

comments

21
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...