Agnieszka Bobrukiewicz dyrektorem marketingu w Grupie UNIMOT

Informacja Prasowa - 22.10.2019
279

Agnieszka Bobrukiewicz dyrektorem marketingu w Grupie UNIMOT

Agnieszka Bobrukiewicz, która do tej pory odpowiadała za marketing marki stacji paliw BENZINA z Grupy Orlen w Czechach dołączyła do Grupy UNIMOT i objęła stanowisko Dyrektora Marketingu.

Od października 2019 obowiązki Dyrektora Marketingu w Grupie UNIMOT, która rozwija sieć stacji paliw AVIA, pełni Agnieszka Bobrukiewicz. Pani Agnieszka będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej marki AVIA w Polsce i na Ukrainie oraz wsparcie spółek z portfolio grupy UNIMOT.

ń stojących przed zespołem, którym będzie kierowała Agnieszka Bobrukiewicz, jest budowanie świadomości marki AVIA, wsparcie rozwoju koncepcji sklepów na stacjach AVIA w tym kącika kawowego, oferty gastronomicznej oraz produktów pod marką własną. Doświadczenie Pani Agnieszki będzie także wykorzystywane do zwiększenia przychodów dodatkowych z franczyzowej sieci stacji AVIA zarówno na rynku polskim jak i ukraińskim.

Agnieszka Bobrukiewicz ma ponad 12 letnie doświadczenie w retail marketingu, w tym ponad 7 lat w branży paliwowej na rynku czeskim, gdzie z ramienia Grupy Orlen rozwijała markę BENZINA pod którą działa największa sieć stacji paliw w Czechach.  Jej wieloletnie zaangażowanie w rozwój marki BENZINA zostało nagrodzone wieloma nagrodami w tym: za „Projekt roku 2017 w Grupie Orlen”.

”Bardzo się cieszymy, że Agnieszka Bobrukiewicz będzie współtworzyła markę AVIA. Jej innowacyjne podejście do marketingu, doświadczenie, pasja oraz ciągła chęć dalszego rozwoju, na pewno będą ogromnym atutem w procesie rozwijania naszej marki” – mówi Robert Nowek,  Koordynator marki AVIA na rynku Polskim i Ukraińskim.

Agnieszka Bobrukiewicz poza zaangażowaniem zawodowym charytatywnie uczestniczy w mentorskim w programie akceleracyjnym: „Biznes w kobiecych rękach”, gdzie dzieli się swoim doświadczeniem z innymi kobietami i wspiera je w założeniu własnej działalności biznesowej.

LinkedIn Agnieszka Bobrukiewicz

źródło: unimot.pl

 

Comments

comments

279
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...