Agencje Starcom i MSL wygrały przetarg Grupy eSky

Informacja Prasowa - 14.05.2019
178

Agencje Starcom i MSL wygrały przetarg Grupy eSky

Należące do Publicis Groupe w Polsce agencje Starcom i MSL, rozpoczęły współpracę z Grupą eSky. Starcom zajmuje się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów na kilku europejskich rynkach, a MSL przygotował koncepcję do najnowszej kampanii serwisu eSky.pl.

Decyzja o wyborze Starcomu i MSL do obsługi marki eSky.pl w obszarze komunikacji marketingowej zapadła w wyniku przetargu, w którym oprócz agencji należących do Publicis Groupe brało udział kilka konkurencyjnych podmiotów.  

 – O wyborze Starcomu i MSL przesądziło przede wszystkim duże doświadczenie agencji na rynku globalnym, a także bardzo wysokie kompetencje. Dodatkowo mogliśmy liczyć na dopasowanie oferty do naszych potrzeb, co było jednym z najbardziej istotnych czynników decydujących o wyborze agencji. – komentuje Anna Wiertel, Marketing Communications Director w Grupie eSky.

Pierwszym efektem współpracy jest rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa eSky.pl wykorzystująca telewizję oraz serwisy VOD, którą w najbliższych tygodniach widzieć będą klienci w Polsce, Rumunii oraz Bułgarii (LINK do video). Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz pozycjonowanie eSky jako serwisu turystycznego online pierwszego wyboru w decyzjach dotyczących podróży.

Nieograniczone możliwości podróżowania to hasło doskonale wpisuje się w naszą misję – Inspirujemy ludzi, by poznawali wszystko, co świat ma do zaoferowania”. Na co dzień skupiamy się na tym, by ułatwiać naszym użytkownikom aranżowanie podróży i pokazywać, że podróżowanie jest proste, łatwe i nie musi być drogie – dodaje Anna Wiertel, Marketing Communications Director w Grupie eSky.

Kontrakt pomiędzy agencjami Starcom i MSL, a Grupą eSky ma charakter długofalowy. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg oraz nazwy agencji biorących udział w przetargu, nie zostały ujawnione.

Informacje o Grupie eSky

Grupa eSky to zaawansowany serwis internetowy do rezerwacji podróży (OTA). Grupa jest liderem w Europie Środkowo-Wschodniej i wiodącym graczem na rynkach Ameryki Południowej. Autorska wyszukiwarka eSky Travel Search umożliwia podróżującym zakup biletów 950 linii lotniczych – zarówno regularnych, tanich oraz czarterowych, rezerwację noclegu w ponad 1,3 mln hoteli i apartamentów na całym świecie, wynajem samochodu a także zakup ubezpieczenia podróżnego. eSky od kilku lat z sukcesem prowadzi dynamiczną ekspansję międzynarodową. Pierwsze zagraniczne serwisy powstały w Bułgarii i Rumunii, kolejne – pod marką eDestinos na rynkach Ameryki Południowej. Obecnie eSky oferuje usługi na blisko 40 światowych rynkach oraz planuje dalszy rozwój. Grupa eSky stale rozwija własną technologię umożliwiającą ekspansję na nowe rynki i elastyczność we wprowadzaniu nowych produktów. eSky konsekwentnie inwestuje w rozwiązania mobilne. Aplikacja mobilna została pobrana przez ponad 3,6 mln użytkowników i zdobyła szereg prestiżowych nagród, m.in.: Mobile Trends Awards M-commerce 2017, Dobry Wzór 2017. Grupa eSky zdobyła szereg nagród m.in. Gazelę Biznesu 2018, a także znalazła się na liście „Ones to Watch” jako jedno z najlepszych przedsięwzięć biznesowych w Europie w kategorii Travel/Leisure, biorących udział w konkursie European Business Awards.

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, Eurobank, ZT Kruszwica, Grupa TVN, Santander Bank.

MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie w celu budowania wpływów i dostarczania efektów. Z ponad 3100 pracownikami w ponad 107 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w Chinach oraz Indiach.

 

 

Comments

comments

178
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...