Agencje PR w obliczu nowych wyzwań

Informacja Prasowa - 20.07.2017
52

Agencje PR w obliczu nowych wyzwań

Podczas corocznego spotkania agencji PR, zrzeszonych w sieci IPRN, które odbyło się w tym roku w Moskwie, przedstawiciele firm z całego świata dyskutowali o zmianach, jakie zachodzą obecnie w branży public relations.

 Agencje PR muszą przystosować się do wyzwań epoki cyfrowej, która odmienia zachowania konsumentów na całym świecie – przyznali członkowie IPRN (International Public Relations Network), jednej z największych sieci zrzeszającej agencje PR, którzy uczestniczyli w dorocznym spotkaniu. W tym roku odbyło się ono pod koniec czerwca w Moskwie. Annual Global Meeting zorganizowane przez agencję działającą na rosyjskim rynku – PR-Partner – zgromadziło ponad 30 specjalistów PR z kilkudziesięciu krajów całego świata. Była to okazja do rozmowy na temat światowych trendów w PR i wymiany doświadczeń.

Członkowie IPRN spotykają się raz do roku w celu zacieśnienia wzajemnych relacji. Dzięki omówieniu bieżących trendów na międzynarodowych rynkach i głębszemu ich zrozumieniu mogą oni lepiej dostosować się do potrzeb i oczekiwań klientów. Wśród omawianych zagadnień znalazł się Media Speed Dating, nowy sposób współpracy z mediami w Rosji, oraz kwestia zwiększenia integracji usług świadczonych przez agencje PR w celu zaspokojenia rosnących potrzeb klientów.

– Coraz trudniej specjalizować się tylko w jednym obszarze. Klienci agencji muszą być wszędzie tam, gdzie są konsumenci. W związku z tym oczekują oni zapewnienia im obecności w każdym kanale komunikacji. Szerokie dotarcie do konsumenta zwiększa szanse na odniesienie sukcesu. A temu zadaniu muszą sprostać współczesne agencje PR. Dlatego zwykłe prowadzenie biura prasowego czy media relations już nie wystarczą. Musimy otworzyć się na digital, czy event marketing – powiedział Paweł Bylicki, prezes Zarządu agencji Public Dialog, która jest jedynym reprezentantem IPRN w Polsce.

Konsumenci są obecnie zalewani newsami i wiadomościami marketingowymi. W związku z czym konieczność dostarczania klientom kreatywnych sposobów dotarcia do nich nigdy dotąd nie była tak wysoka. – Jeśli się nie wyróżnisz, zginiesz w tłumie. Jeśli twój przekaz nie będzie się wyróżniał z głównego strumienia informacji, zmiesza się z nim i stanie niesłyszalny – dodał Paweł Bylicki.

– Nasze coroczne spotkania pozwalają nam dzielić się wiedzą z kolegami z całego świata i wymieniać doświadczeniami z najlepszymi specjalistami w naszej branży – powiedział Luis Gonzalez, prezes IPRN.

 

Comments

comments

52
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...