Agencje PA i Novem wspierają pomysłowość i kreatywność najmłodszych

Informacja Prasowa - 03.06.2019
68

Agencje PA i Novem wspierają pomysłowość i kreatywność najmłodszych

PA i Novem wystartowały z wyjątkową akcją, której celem jest pobudzenie wyobraźni oraz wsparcie kreatywności najmłodszych. Zgłoś do konkursu swoją pociechę wraz z jej autorskim rysunkiem i podaruj jej niezwykłą zabawkę!

„Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona” – to słowa Alberta Einsteina, twórcy jednego z najważniejszych teorii, która fundamentalnie zmieniła nasze myślenie o świecie. – Doskonale wiemy o tym, jak ważne jest nieszablonowe spojrzenie na świat. Jesteśmy świadomi tego, że tworzenie nowych idei i koncepcji nie może opierać się na utartych schematach – taką postawę chcemy zaszczepić w najmłodszych. To właśnie z myślą o przyszłych adeptach branży reklamowej przygotowaliśmy konkurs “Na kartce się nie mieści!”. Misją tego projektu jest rozwój i zachęcenie najmłodszych do poszerzenia wyobraźni poprzez barwną zabawę. Dzień Dziecka jest zatem idealnym momentem, aby zwrócić uwagę opiekunów i ich pociech na to, jak ważną rolę w życiu człowieka pełnią pomysłowość, kreatywność i fantazja  – mówi Anna Sieczka, Senior Copywriter w PA.

W ramach konkursu “Na kartce się nie mieści!” organizowanego przez PA i Novem, każdy rodzic oraz opiekun może zgłosić pracę swojego małego artysty do wspólnej zabawy. Akcja trwa od 31.05.2019 r. do 14.06.2019 r., a jej celem jest pielęgnowanie dziecięcej wyobraźni i kreatywności, a następnie nagrodzenie pomysłowych autorów. Prace można zgłaszać od 31.05 do 14.06. 2019 roku. Realizacja projektu przewiduje nie tylko pokazanie, złożonego często procesu twórczego, ale przede wszystkim stworzenie przestrzeni do wspólnego kreowania żywego i barwnego świata najmłodszych.

Do wcielenia w życie pomysłów małych artystów zaangażowani zostali wszyscy pracownicy PA i Novem. Spośród zgłoszeń wybiorą oni najbardziej kreatywne i finezyjne prace, jak również ufundują pięć autorskich zabawek. Potencjał tak ważnego społecznie tematu zauważyła marka Wacom – wiodący producent interaktywnych tabletów i ekranów piórkowych. Lider technologii interaktywnych przekazał trzy tablety dla zwycięzców konkursu, które idealnie wpisują się w filozofię całej akcji, ponieważ są stworzone do realizacji ekscytujących dzieł sztuki cyfrowej, efektów specjalnych, mody i wzornictwa na świecie.

Co więcej, w drugiej części konkursu agencje PA i Novem wykorzystają niezwykle popularny model finansowania społecznościowego, a zebrane w ten sposób pieniądze, zostaną przekazane na rzecz Akademii Przyszłości,która od 2001 roku prowadzi program edukacyjny skierowany do dzieci ze szkół podstawowych.

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...